Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Cabanas A Fraga feita Mar. Posicionamento estratéxico

Promoción dun novo produto turístico vinculado ao mar que se vai realizar no ámbito territorial do Concello de Cabanas, a través dun posicionamento estratéxico nas redes sociais.

 

Promoción de paquetes turísticos elaborados dende o Concello de Cabanas: Rutas de sendeirismo en kaiak e paseos en barco pola ría do Eume.

 

Formación e divulgación do proxecto para os grupos de interese: hostaleiros, persoas vinculadas co mar, mulleres e escolares do Concello de Cabanas, entre outros.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Concello de Cabanas
Datos de interese: 
http://cabanasafragafeitamar.es/ http://www.cabanas.es/
Perfil empresarial: 
Concello
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 24 de maio de 2016 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das EDLP, aprobadas aos GALP para o desenvolvelmento sostible das zonas de pesca no marco do FEMP 2014-2020.
Convocatoria - ano: 
2016
Data de aprobación: 
31/10/2016
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
12
Anualidades: 
2016-2017
Data fin de execución: 
31/10/2017
Ámbito de aplicación: 

Concello de Cabanas

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
54.450,00 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
54.450,00 €
Total axuda pública aprobada (€): 
38.115,00 €
% Subvención: 
70%
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
32.397,75 €
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
5.717,25 €
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 
  • Posicionar estratexicamente nas redes sociais, as actividades turísticas vinculadas co mar do ámbito territorial do Concello de Cabanas.
  • Creación dunha imaxe propia para dar a coñecer o turismo mariñeiro do Concello de Cabanas. Partindo da idea “A Fraga feita Mar” desenvolverase un manual básico da imaxe institucional a transmitir en todas as actividades do proxecto.
  • Aumentar a potencialidade turística para coñecer o mundo do mar, marisqueo e pesca e ao mesmo tempo potenciar as visitas á zona para incrementar a actividade económica, dándolle auxe ao sector da hostalería e restauración e ao comercio local de Cabanas.
  • Xornadas de formación e divulgación do proxecto no ámbito local e no ámbito nacional.
Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 
  • Páxina web “A Fraga feita Mar”
  • Posicionamento online, creación de redes sociais e actividades de difusión que permitirán dar a coñecer o Concello de Cabanas e os seus valores naturais e patrimoniais, así como as actividades que se realizaran para atracción de novos visitantes ao Concello de Cabanas, estendéndose ao territorio do GALP Golfo Ártabro Norte.
Principais actividades do proxecto: 
  • Páxina web “A Fraga feita Mar”
  • Posicionamento online, creación de redes sociais e actividades de difusión que permitirán dar a coñecer o Concello de Cabanas e os seus valores naturais e patrimoniais, así como as actividades que se realizaran para atracción de novos visitantes ao Concello de Cabanas, estendéndose ao territorio GALP Golfo Ártabro Norte.
Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Fomento do benestar social e do patrimonio cultural das zonas pesqueiras.

Obxectivo específico da EDLP: 
  • Impulsar o turismo mariñeiro e relacionado co mar para que poida ser un novo motor económico de primeira magnitude no territorio.
  • Potenciar o xurdimento dunha oferta completa e de calidade vinculada á actividade mariñeira na zona, na súa cultura, e nas súas tradicións.
  • Promover o asentamento de novas iniciativas emprendedoras de turismo vinculado ao medio mariño e ao seu entorno.
  • Potenciar a profesionalización do sector turístico e a integración da oferta para mellorar a súa competitividade.
  • Impulso aos servicios vinculados ao Camiño de Santiago.
  • Mellora na capacitación dos profesionais da hostalería e o turismo.
  • Posta en valor do patrimonio mariñeiro.
  • Favorecer o acceso da sociedade á información sobre o patrimonio mariñeiro para a súa posta en valor.
  • Recompilación da memoria mariñeira.
  • Difundir de modo activo entre toda a comunidade esta información, con especial atención ás novas xeracións.
Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)