
O Concello de Paderne con este proxecto quere mellorar os accesos, así como a accesibilidade á Ría de Betanzos, nos lugares de Chantada e Porto, a través dunha senda para principalmente acceder aos bancos marisqueiros, facilitando o traballo das persoas mariscadoras que traballan na Confraría de Pescadores de Miño.
Posta en valor e dinamización da Aula da Ría que actúa como centro de referencia para todos os veciños e veciñas da zona. Un lugar dende ónde poden coñecer os valores patrimoniais, naturais e ambientais do concello de Paderne e os limítrofes.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Posta en valor e dinamización da Aula de Interpretación da Ría de Betanzos
Establecemento dunha senda e acceso ás zonas marisqueiras coa finalidade de mellorar a súa accesibilidade e permitir tanto aos visitantes da Aula da Ria, como aos mariscadores e mariscadoras o seu futuro aproveitamento como recurso turístico.
Facer que as actividades mariñeiras sexan máis accesibles para todas as persoas.
Posta en valor do patrimonio mariñeiro
Posta en valor e dinamización da Aula da ría
Acceso á Ría de Betanzos a través das ribeiras de Chantada e Porto
Dignificación do sector do mar, así como opción de diversificación co establecemento de actividades turísticas relacionadas coa Ría.
Actividade 1. Dinamización da aula da ría: charlas divulgativas; obradoiros divulgativos; rutas ambientais; semana dos océanos e o mar.
Actividade 2. Recuperación medioambiental e accesos á ribeira de Chantada e Porto
Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
Asegurar o relevo xeracional para manter a continuidade da actividade e tradición pesqueira como base económica sostible no territorio
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)