Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

MARKETPLACE BUEU

O proxecto consistirá no lanzamento dun Marketplace (mercado online) de produtos pesqueiros e outros produtos de interese, que solucionará a falta de demanda e as restricións derivadas da pandemia no formato tradicional (asistencia ás pescaderías) e garantir o distanciamento social nas compras de produtos do mar nas pescaderías e outros negocios.

Datos xerais
Acrónimo: 
GALP 6 - 164
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Confraría de Pescadores San Martiño de Bueu
Datos de interese: 
http://www.cofradiabueu.org
Perfil empresarial: 
Confraría de Pescadores
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas ao abeiro das EDLP, no marco do FEMP 2014-2020, e se convocan as correspondentes ao ano 2019.
Convocatoria - ano: 
2020
Data de aprobación: 
30/11/2020
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
25
Anualidades: 
3 (2020-2022)
Data fin de execución: 
-
Ámbito de aplicación: 

Bueu

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
101.074,82 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
92.380,40 €
Total axuda pública aprobada (€): 
92.380,40 €
% Subvención: 
91
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
78.523,34 €
FEMP (%): 
85
CA (€): 
13.857,06 €
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Mellorar a comercialización de produtos da zona GALP da Ría de Pontevedra con especial atención aos que veñen do mar, concentrando o produto no mercado.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

A Confraría 

Principais actividades do proxecto: 

O proxecto consistirá no lanzamento dun Marketplace (mercado online) de produtos pesqueiros e outros produtos de interese, que solucionará a falta de demanda e as restricións derivadas da pandemia no formato tradicional (asistencia ás pescaderías) e garantir o distanciamento social nas compras de produtos do mar nas pescaderías e outros negocios. Un Marketplace é un espazo en internet onde os operadores poden poñer os seus produtos a disposición do consumidor final. Os beneficios e vantaxes deste tipo de ferramentas son:

• Non precisan presenza física, o que garante o distanciamento social necesario para favorecer a non propagación do Covid-19.

• Permiten a compra de produtos ou servizos de forma remota.

• Desestacionalizan as compras.

• Os recursos necesarios para os operadores presentes no mercado diminúen. Isto significa que non teñen que ter unha pasarela de pagamento, nin grandes coñecementos sobre a xestión de ferramentas de venda en liña, xa que todo se xestiona dende un coordinador, que neste caso será a Confraría de Bueu.

• Permiten enviar remotamente mensaxes sobre os valores da pesca artesanal.

• Engádense as sinerxías positivas de todos os operadores, aumentando así a calidade do servizo e as posibilidades de éxito.

• A distribución está centralizada, de tal xeito que se consigan custos de envío máis baixos para o consumidor final que con portais exclusivos para cada operador.

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Mellora da comercialización dos produtos pesqueiros artesanais. Así mesmo, o proxecto está moi ligado con outros proxectos desenrolados pola Confraría de Bueu que teñen como obxectivo promocionar e dar a coñecer os beneficios, en termos de sustentabilidade e de calidade, dos produtos da pesca artesanal. Estes proxectos permiten a diferenciación e posicionamento no mercado dos produtos da pesca artesanal, ao dotalos de valor engadido apreciado polos consumidores. Esta revalorización dos produtos contribuirá a promover o crecemento económico do sector e por extensión da contorna de Bueu.

Obxectivo específico da EDLP: 
  • Fomento de la certificación y comercialización de productos pesquero y acuícolas.
  • Reducción de los circuitos de comercialización.
Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)