Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Ampliación capacidade distribución en autoventa Carlos Cabarcos

Carlos Cabarcos, está dado de alta no réxime especial de autónomos na actividade de comercio polo miúdo de produtos alimenticios sen establecemento, poñendo en marcha o seu negocio no ano 2020 de  “Autoventa” (sistema de ventas no que o vendedor, ademais de cumprir coas súas funcións de venta, debe encargarse á vez do reparto a domicilio. Con este proxecto pretende ampliar o seu negocio, comprando un furgón e contrata a unha persoa para poder ampliar as rutas e poder fidelizar aos clientes cun mellor servizo de produtos de conxelados do mar.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Carlos Cabarcos Díaz
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Autónomo
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 bases reguladoras concesión axudas proxectos FEMP 2014-2020
Convocatoria - ano: 
2021
Data de aprobación: 
03/08/2021
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
7
Anualidades: 
1
Data fin de execución: 
31/10/2021
Ámbito de aplicación: 

Paderne

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
38.175,50€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
31.550,00€
Total axuda pública aprobada (€): 
15.775€
% Subvención: 
50%
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
13.408,75€
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
2.366,25€
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
1
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
1
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Aumentar a variedade de produtos que se ofrecen aos clientes, e poder aumentar a zona de venta polos pobos costeiros do territorio.

Achegar o produto do mar conxelado a unha maior poboación do ámbito territorial do GALP Golfo Ártabro Norte

Creación e mantemento do emprego nas zonas costeiras, principalmente do ámbito territorial do GALP Golfo Ártabro Norte

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Consolidación do negocio denominado "Autoventa"

Creación dun novo posto de traballo.

Canal de distribución novidoso que aproximará o produto do mar ao consumidor final

Principais actividades do proxecto: 

Compra dun furgón isotermo

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Mellora da competividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.

Obxectivo específico da EDLP: 

Fomentar a posta en marcha de novas actividades empresariais vinculadas ao sector do mar que acheguen máis valor a nivel local.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)