Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Elaboración de merchandising de turismo mariñeiro e do Camiño Inglés

Posta en marcha por unha muller dun negocio de merchandising, imprenta, rotulación e serigrafia en Narón, coa finalidade de levar a cabo unha comercialización especializada nos produtos de merchandising relacionado co mundo do mar e co Camiño Inglés, fomentando o coñecemento dos mesmos, así como as localizacións do turismo industrial que na Costa Ártabra ten un alto valor patrimonial.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Chester Comunicación, S.L.
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Sociedade Limitada
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 bases reguladoras concesión axudas proxectos FEMP 2014-2020
Convocatoria - ano: 
2019
Data de aprobación: 
06/08/2019
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
17
Anualidades: 
2
Data fin de execución: 
31/10/2020
Ámbito de aplicación: 

Narón

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
195.574,79€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
163.352,76€
Total axuda pública aprobada (€): 
81.676,38€
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
69.424,92€
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
12.251,46€
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
3
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Converter o turismo e o propio turismo mariñeiro, en particular, nun novo motor económico no territorio.

Creación de emprego no territorio do GALP Golfo Ártabro Norte

Xeración de novas actividades de negocio na zona costeira vinculadas co sector turístico e de comercialización de diferentes produtos relacionados co mar e co  Camiño Inglés. 

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Impulsar diferentes liñas de negocio na zona costeira, focalizadas no merchandising, a impresión dixital e a personalización, coas temáticas do mar e o Camiño de Santiago (Camiño Inglés).

Dar a coñecer o ámbito territorial do GALP Golfo Ártabro Norte, principalmente a súa zona costeira e de mar; así como o Camiño Inglés e o turismo industrial existente no ámbito de actuación deste proxecto.

Favorecer e apoiar o turismo local, posicionando esta zona costeira nun espazo cun alto valor engadido para o turismo

Creación de emprego no ámbito territorial do GALP Golfo Ártabro Norte

Principais actividades do proxecto: 

Acondicionamento local

Maquinaria diversa para realizar o merchandising

Mobiliario e equipos informáticos

 

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Creación de emprego e oportunidades económicas a través da diversificación da economía local das zonas pesqueiras cara novas actividades económicas, entre elas as que ofrece o crecemento azul e os sectores marítimos en senso amplo, favorecendo a formación, a innovación e o fomento do emprego.

Obxectivo específico da EDLP: 

Converter o turismo e o propio turismo mariñeiro, en particular, nun novo motor económico no territorio.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)