
Formación e cualificación do colectivo de comerciantes do mercado municipal, con accións específicas de novas tecnoloxías, imaxe, visual merchandising. Reforma do edificio da praza de abastos, desmontaxe e eliminación de todos os elementos construtivos tipo nave, deixando un lugar limpo para posteriores actuacións e reformar interiormente a nave antiga de 1963. Actividades de promoción dos produtos locais por parte de profesionais da hostalería, mostrando a comerciantes e clientes novas formas de preparación dos produtos de calidade do mercado.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
O obxectivo xeral do proxecto é poñer en valor os produtos do mar, en concreto o polbo de Mugardos, fomentar o turismo, concienciar á cidadania da importancia do patrimonio cultural, gastronómico e mariñeiro local e dinamizar a economía local, ademáis do sector pesqueiro.
Mellorar o mercado municipal de Mugardos para favorecer a comercialización do produto local, principalmente do mar e a valorización do mesmo. Ao tempo que se realizaran actividades de formación e cualificación do colectivo de comerciantes do mercado e talleres de elaboración de pratos cos produtos locais.
Valorización do produto local do mar.
Fomentar a economía local: sectores de hostalería, comercio principalmente e á pesca e o marisqueo.
Promocionar Mugardos como destino turístico gastronómico, principalmente de cociña mariñeira, e incrementar o número de visitantes.
Dinamizar a economía local ademais do sector pesqueiro.
Fomentar o turismo gastronómico.
Actividade 1. Formación e cualificación do colectivo de comerciantes do mercado municipal. Accións específicas de formación sobre novas tecnoloxías, imaxe, visual merchandising, colocación de produto e mellora dos servizos ao cliente nos mercados e prazas de abasto.
Actividade 2. Showcooking e degustación de produtos locais. Actividades de promoción de produtos locais.
Actividade 3. Reforza do edificio da praza de abastos de Mugardos. Actualizar as instalacións existentes e adecualas ás novas necesidades de postos de venda.
Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción de mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
Fomentar a posta en marcha de novas actividades empresariais vinculadas ao sector do mar que acheguen máis valor a nivel local.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)