Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

NOVAS ESTRATEXIAS DE COMERCIALIZACIÓN DOS PRODUTOS DO MAR: SNACK SAUDABLES E DE CALIDADE DIFERENCIADA, ALIMENTOS ADAPTADOS ÁS NOVAS NECESIDADES, NOVAS TEXTURAS E PROPIEDADES FUNCIONAIS. AUMENTO DO VALOR ENGADIDO A ESPECIES INFRAVALORADAS.

A creación de novas estratexias de comercialización dos produtos do mar. Deseño e posta en marcha de novas liñas de produtos transformados do mar, cos peixes procedentes da frota artesanal local:

  1. Liña de snacks saudables, conserva afumada e ecolóxica ou embutidos afumados.

  2. Liña de produtos alimenticios adaptados á poboación senior e infantil

  3. Un proxecto de I+D xunto con diferentes centros tecnolóxicos alimentarios para o deseño de novos productos

A  comercialización dos produtos en locais de restauración comercial de marca propia fóra da Comunidade e ademáis cun canle de vendas e RETAIL.  

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Francisco José Teira González / Relento, S.L.
Datos de interese: 
https://benboacorrubedo.com/
Perfil empresarial: 
EMPRESARIO INDIVIDUAL
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 9 de Xuño de 2016 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratéxias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro para o dsenvo
Convocatoria - ano: 
2017
Data de aprobación: 
01/09/2017
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
2
Anualidades: 
2017
Data fin de execución: 
31/10/2017
Ámbito de aplicación: 

Ribeira, A Coruña 

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
198.158,55€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
163.767,40€
Total axuda pública aprobada (€): 
81.883,70€
% Subvención: 
50%
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
69.601,15€
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
12.282,55€
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
17
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 
  • Mellorar a comercialización dos productos procedentes da pesca local artesanal.

  • Desenrolar novas liñas de productos de calidade diferenciada, investigando novas texturas e presentación para os productos da pesca local, adaptándonos ás novas necesidades de grupos específicos, como a alimentación infantil ou senior, cun elevado valor nutricional e propiedades funcionáis. 

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Desenrolar tres novas liñas de produto:

  1. Alimentación senior / infantil: pratos preparados nutricionalmente máis saudables, naturais e con texturas e sabores adaptadas a cada grupo.

  2. Snacks saudables: embutidos de mar, mariñados, afumados, croquetas.

  3. Produtos de calidade diferenciada: conserva gourmet e ecolóxica

Dirixir o esforzo comercial cara ao canal Retail e grandes superficies, acadando así un maior volume de produción e garantindo a viabilidade do proxecto. 

Principais actividades do proxecto: 
  • A creación de novas estratexias de comercialización dos produtos do mar.

  • Deseño e posta en marcha de novas liñas de produtos transformados do mar, cos peixes procedentes da frota artesanal local:

  1. Liña de snacks saudables, conserva afumada e ecolóxica ou embutidos afumados.

  2. Liña de produtos alimenticios adaptados á poboación senior e infantil

  3. Un proxecto de I+D xunto con diferentes centros tecnolóxicos alimentarios para o deseño de novos produtos

A comercialización dos produtos en locais de restauración comercial de marca propia fóra da Comunidade e ademáis cun canle de vendas e RETAIL. 

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción de mocidade, a través do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños. 

Obxectivo específico da EDLP: 

Conseguir a cooperación entre entidades do sector para mellorar a valorización dos recursos pesqueiros a través da promoción comercial e a aposta pola súa calidade diferencial. 

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)