Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Del mar al plato

Acondicionamento e modernización das instalacións como centro de procesado, comercialización e venta de produtos do mar. Adquisición de equipos e maquinaria para venta de peixe e marisco a nivel nacional. Uso de tecnoloxías da información e comunicación (TIC) que permitan a conciliación da vida familiar e laboral. Adquisición de furgoneta para mellorar a xestión loxística. Mellora no posicionamiento e publicidade online.

https://delmaralplato.es/

Datos xerais
Acrónimo: 
Del mar al plato
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Borja Conejero Jordán
Datos de interese: 
https://delmaralplato.es/
Perfil empresarial: 
Empresario particular
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 24 de maio pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das EDLP
Convocatoria - ano: 
2017
Data de aprobación: 
15/11/2017
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
11
Anualidades: 
2018
Data fin de execución: 
30/10/2018
Ámbito de aplicación: 

Ría de Vigo - A Guarda

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
58.436,42 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
48.312,94 €
Total axuda pública aprobada (€): 
24.156,22 €
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
20.532,79 €
FEMP (%): 
85
CA (€): 
3.623,43 €
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Creación de novas liñas de negocio que permitan  diversificar e crecer comercialmente, equipando e modernizando o negocio, mellorando o posicionamiento internet, mellorando o sistema de xestión, o sistema de comunicación con clientes, intentando aumentar a competitividade, fomentando a igualdade e conciliación laboral e cumprindo coa normativa medioambiental.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 
  • Crear valor engadido, asegurando á clientela prezos razoables e calidades máximas de peixe e marisco artesanal da zona GALP 7
  • Manter e crear emprego
  • Abrir nuevos mercados
  • Conseguir flexibilidade laboral
Principais actividades do proxecto: 
  • Impulso de dúas liñas de negocio de nova creación: venta minorista do sur de Vigo e venta a restauración nacional
  • Desenvolvemento de liñas de negocio: ventas online e ventas a restauración local
Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 
  • Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade
  • Fomento do benestar social e do patrimonio cultural das zonas pesqueiras como elemento para reforzar a identidade territorial, e o patrimonio cultural pesqueiro, acuícola e marítimo
Obxectivo específico da EDLP: 

- Introducir procesos innovadores na produción, comercialización e distribución de produtos locais do mar

- Aumentar a implicación e sensibilización da poboación sobre a importancia do patrimonio pesqueiro da zona

- Acadar maiores cotas de igualdade de oportunidades desde a perspectiva de xénero, a inclusión social de colectivos desfavorecidos ou mocidade

 

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)