Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

SINESCAMA COMO INNOVACIÓN EN LA COMERCIALIZACIÓN DE PRODUCTOS DEL MAR”

o proxeto consiste na  innovación nos  procesos de comercialización, actualizando e modernizando un sector tan tradicional a pescadería, permitindo comprar peixe fresco e refrigerado de calidade, a calquera hora do día e  prácticamente desde cualquera lugar; a través da transformación dixital e da  sostenibilidade, para conseguir unha economía máis resiliente.

Datos xerais
Acrónimo: 
PE155-2023-087
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
SINESCAMA SOCIEDAD LIMITADA
Datos de interese: 
Entidade privada
Perfil empresarial: 
-
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde 14 de setembro de 2023
Convocatoria - ano: 
2023
Data de aprobación: 
19/12/2023
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
13
Anualidades: 
2023,2024
Data fin de execución: 
31/10/2024
Ámbito de aplicación: 

Nigrán 

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
113.098,70€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
93.470,00€
Total axuda pública aprobada (€): 
41.753,05€
% Subvención: 
44%
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
29.227,13€
FEMP (%): 
70%
CA (€): 
12.525,91€
CA (%): 
30%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
1 ETC
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

1.Incrementar o valor engadido dos produtos pesqueiros e marisqueiros, impulsando a innovación, a competitividade e a diversificación da oferta comercial xa existente no territorio GALP, innovando e modernizando os procesos de comercialización e as canles de distribución, a través das tecnoloxías dixitais. 2. Creación de emprego, valoración e fomento da participación das mulleres, mellorando o emprego local do GALP Ría de Vigo-A Guarda. 3. Promover a igualdade de oportunidades e reducir a fenda de xénero existente no sector da informática e das novas tecnoloxías e facilitar a inserción da muller no mercado laboral. 4. Promover a transición enerxética e a mobilidade sostible, inclusiva e saudable. 5. Promover a conciliación da vida laboral, familiar e laboral. 6. Reducir a pegada de carbono reducindo o consumo de papel.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

< 1.incretmento do valor dos produtos da pesca e do marisqueo mediante o uso das TIC, mellorando as canles de comercialización, creando Comercio Electrónico. 2. Creación de emprego, concretamente crearase un posto de traballo para unha muller. 3. Incorporación de novas tecnoloxías para ter presenza en novos mercados. 4. Mellorar a imaxe para o consumidor final do sector pesqueiro, chegando á poboación dun xeito máis directo e fidelizando. 6. Conseguir unha reputación corporativa positiva que sirva de atractivo para outras persoas e un mellor posicionamento da empresa na mente dos consumidores, o que redundará nun incremento das vendas. 7. Dinamizar o territorio GALP a través dos produtos do mar, con novas formas de comercialización. 8. Redución das emisións de gases de efecto invernadoiro reducindo a pegada de carbono reducindo o papel; e reducir as emisións de CO2 reducindo os vehículos particulares da poboación.

Principais actividades do proxecto: 

1. Imaxe corporativa: desenvolvemento da imaxe corporativa incluíndo as aplicacións necesarias para a tenda online e manual de identidade corporativa. 2. Fotografías de produtos para tenda en liña. 3. Deseño da tenda en liña: deseño personalizado en versións móbiles e de escritorio. 4. Configuración e programación da tenda en liña. 5. Implantación web Sistema de Prevención de Delitos: establecendo canles de comunicación para as denuncias a través dunha aplicación. 6. SEO: mellorar a estratexia de posicionamento, mediante a optimización das fichas de produtos, conseguirase facer máis accesible e atractivo o Ecommerce para a poboación, mellorando a súa experiencia de compra en liña. 7. SEM: mellorar a visibilidade do Ecommerce mediante accións de mercadotecnia de pago. 8. PUBLICIDADE en RRSS: xera un vínculo coa poboación, dándolle confianza, e tamén fai que se sintan implicados, podendo comentar os produtos e axudándonos a mellorar, o que xera unha mellor experiencia de compra engadir...

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Valor añadido. Aumento del valor, creación de empleo, atracción de jóvenes y promoción de la innovación en todas las fases de la cadena de suministro de los productos de la pesca y de la acuicultura.

Obxectivo específico da EDLP: 

INCREMENTAR O VALOR ENGADIDO DOS PRODUTOS DA PESCA ARTESANAL, MARISQUEO E ACUICULTURA.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)