
O proxecto consiste na implantación dun novo sistema de poxa na lonxa de Burela, co obxectivo de sentar as bases para a futura poxa non presencial. Tratarase de prescindir da "voz humana" sendo cantada a baixada de prezo por un altofalante, previo desenrolo do correspondente Software no que a parada por parte do comprador se realiza presionando unha tecla no mando da poxa. Instalaranse en todas as zonas de poxa da lonxa uns paneis para poder seguir a poxa e para cubrir as poxas que se fagan nas zonas non habituais desenrolaranse carros móbiles de acompañamento con pantallas. Reforzarase a WIFI para garantir o bo funcionamento do novo sistema.
O investimento inclúe equipamento: Tablets que soporten o novo sistema, Servidores, Altofalantes. Adaptarase ao sistema de etiquetaxe, incorporando á información esixida por norma e a marca " MERLUZAD&BURELA" para diferenciar a pescada capturada polos barcos de palangre de fondo (anzol).
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Incrementar a competitividade e concentrar a oferta e demanda de peixe nas instalacións.
Incrementar o número de visitas á lonxa de Burela para ver como se realiza a primeira venda na lonxa dunha forma ordenada.
Fomentar a competitividade das empresas pesqueiras que traballan no Porto de Burela.
Aumento do valor engadido pola etiquetaxe diferencial de MERLUZAD&BURELA.
Co novo sistema poderán acudir un maior número de comercializadores provocando unha maior demanda.
Minimizar os riscos da COVID19
Incremento do número de embarcacións e da súa rendibilidade.
Incremento das visitas á lonxa.
Incremento do prezo do produto coa incorporación da etiquetaxe diferencial de MERLUZAD&BURELA.
Implantación dun novo sistema de poxa co obxectivo de sentar as bases para unha futura poxa non presencial.
Instalación en todas as zonas de poxa de paneis para o seu seguimento.
Carros móbiles de acompañamento de pantallas para seguir a poxa en zonas non habituais.
Reforzo da wifi (enlaces fibra óptica, armarios rack…)
Dotación de equipos informáticos Tablets, servidores e amplificadores de son.
1.-Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros,; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
1.1.- Consolidar o posicionamento do produto pesqueiro da Mariña-Ortegal como o eixe central sobre o que se orienta a estratexia.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)