Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Curso de coidado e reparación de aparellos de embarcacións e embarcacións

Adaptación das instalacións de empresa náutica para impartir cursos de formación específica para o coidado e reparación de aparellos de embarcacións, e para reparar embarcacións.

Datos xerais
Acrónimo: 
Adecuación y mejora de las instalaciones y servicios
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Cadenote Yacht, S.L.
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Empresa do sector náutico de recreo, adicada a: tenda de material nautico, venda de barcos, taller de reparación e mantemento, fabricación de jarcias, escola homologada de titulacións, charter e taller de velería.
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 24 de maio de 2016 pola que se establece as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo(EDLP), aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro para o
Convocatoria - ano: 
2018
Data de aprobación: 
23/07/2018
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
14
Anualidades: 
2018-2019
Data fin de execución: 
31/10/2018
Ámbito de aplicación: 

Concello de Sada

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
65582,00€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
54.200,00€
Total axuda pública aprobada (€): 
27.100,00€
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
23035,00
FEMP (%): 
85
CA (€): 
4.065,00
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
0,25
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Adaptación das instalacións de empresa náutica para impartir cursos de formación específica para o coidado e reparación de aparellos de embarcacions, e para reparar embarcacións.

Con esta actuación búscase a reforma das instalacións e adecualas para poder impartir cursos de mantemento e reparación de barcos, laminados, pintado de obra morta, tratamentos antiósmosis e antifouling para obra viva. 

Coa impartición dos cursos búscase formar aos asistentes para capacitalos no ámbito do sector nautico e poder dar así un servicio especializado e diferenciado.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Adaptación das instalacións para realizar cursos e creación de emprego 0,25UTAS.

 

Principais actividades do proxecto: 

 Colocación de caseta para cabina de pintado de embarcacións, adecuación de Aula para dar Cursos, contratación de profesor para dar Cursos.  

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

OB2 Creación de emprego e oportunidades económicas a través da diversificación da economía local das zonas pesqueiras cara a novas actividades económicas, ente elas as que ofrece o crecemento azul e os sectores marítimos no sentido amplio, favorecendo a formación, a innovación e o fomento do emprego  

Obxectivo específico da EDLP: 

OE 2.1 Identificar ao final do período, ao Golfo Ártabro como destino turístico de referencia a nivel ambiental, paisaxístico e mariñeiro, dentro do xeodestino Rias Altas.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)