Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Aulamar

Co proxecto preténdese dar a coñecer a Ría de Vigo e ensinar a protexer o mar entre a poboación mais nova, transportando o aula ao mar, a través de actividades deportivas e ambientais que den a coñecer a nosa ría, as nosas tradicións e a natureza.

Datos xerais
Acrónimo: 
Aulamar
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Concello de Moaña
Datos de interese: 
www.concellodemoana.org/
Perfil empresarial: 
Entidade pública local
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018, pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobadas para os grupos de acción local do sector pesqueiro par
Convocatoria - ano: 
2019
Data de aprobación: 
07/08/2019
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
15
Anualidades: 
2019-2020
Data fin de execución: 
31/10/2020
Ámbito de aplicación: 

Ría de Vigo

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
39.399,32 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
39.399,32 €
Total axuda pública aprobada (€): 
35.459,39 €
% Subvención: 
90
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
30.140,48 €
FEMP (%): 
85
CA (€): 
5.318,91 €
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
800
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Promocionar prácticas responsables de cuidado do medio natural e respeto ao medio ambiente. Fomentar a práctica dos deportes náuticos, dar a coñecer a nosa natureza, as especies mariñas e aprender a protexer o mar e os recursos naturais, a través de actividades deportivas eambientais.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Dar a coñecer a Ría de Vigo a escolares de Moaña e formación en deportes náuticos 

Principais actividades do proxecto: 
  • Do mar á aula: desprazamento dun barco de vela e material didáctico ás aulas dos distintos centros educativos do Concello para ensinar as partes dunha embarcación, lugares a visitar, fauna e flora da ría, etc.
  • Da aula ao mar: o alumnado desprázase ao porto deportivo de Cesantes (Redondela) para, a bordo de embarcacións descubran as riquezas da Ría de Vigo: visita a una batea, diferentes tipos de pesca, observación de fauna, visita á Illa de San Simón
Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 
  • Creación de emprego e oportunidades económicas a través da diversificación da economía local das zonas pesqueiras
  • Fomento do aproveitamento sostible do patrimonio medioambiental das zonas pesqueiras
  • Fomento do benestar social e do patrimonio cultural das zonas pesqueiras como elemento para reforzar a identidade territorial, e o patrimonio cultural, pesqueiro, acuícola e marítimo.
Obxectivo específico da EDLP: 

- Acadar a creación de novos produtos e servizos turísticos intersectoriais

- Acadar a conservación do medio natural na zona pesqueira

- Acadara maiores cotas de igualdade de oportunidades desde a perspectiva de xénero, a inclusión de colectivos desfavorecidos ou mocidade

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)