Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

New Live Promociones Culturales

Empresa con propostas innovadoras, modernas e creativas. Expertos en xestión e produción cultural. Crea e desenvolve proxectos culturais ofrecendo contidos de calidade: xiras, grandes eventos, festivais, xestión de espazos culturais e comunicación.

 
Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
New live promociones culturales, S.L.U.
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Empresa privada
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 9 de Xuño de 2016 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratéxias de desenvolvemento local participativo (EDLP)
Convocatoria - ano: 
2016
Data de aprobación: 
03/11/2016
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
2
Anualidades: 
1
Data fin de execución: 
30/12/2017
Ámbito de aplicación: 

Regional

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
34.800,00
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
34.800,00
Total axuda pública aprobada (€): 
17.400,00
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
14.790,00
FEMP (%): 
85
CA (€): 
2.610,00
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
1
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Crea e desenvolve proxectos culturais ofrecendo contidos de calidade: xiras, grandes eventos, festivais, xestión de espazos culturais e comunicación.  En moitos dos eventos colaboran con empresas e entidades do sector do turimo mariñeiro . Un dos productos máis coñecidos son os festivais e concertos.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Ampliación dos servizos turísticos diversificando as actividades económicas, a xeración de emprego estable e de calidade , xerar sinerxias con outras empresas do territorio, colaboración con axentes territoriais , o incremento das inversions no territorio e a desestacionalización das actividades existentes no territorio.

Principais actividades do proxecto: 

Crea e desenvolve proxectos culturais ofrecendo contidos de calidade: xiras, grandes eventos, festivais, xestión de espazos culturais e comunicación. Duranre 3 días de festivais concéntranse as actividades principais. Actuacións musicais, conferencias, charlas, actividades para nenos, servicio de aluguer de bicis para moverse pola zona.

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

4/Fomento do Crecemento Económicao/Medida 4.1.2

Obxectivo específico da EDLP: 

2.-Diversificación

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)