
A creación de novas estratexias de comercialización dos produtos do mar. Deseño e posta en marcha de novas liñas de produtos transformados do mar, cos peixes procedentes da frota artesanal local:
-
Liña de snacks saudables, conserva afumada e ecolóxica ou embutidos afumados.
-
Liña de produtos alimenticios adaptados á poboación senior e infantil
-
Un proxecto de I+D xunto con diferentes centros tecnolóxicos alimentarios para o deseño de novos productos
A comercialización dos produtos en locais de restauración comercial de marca propia fóra da Comunidade e ademáis cun canle de vendas e RETAIL.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
-
Mellorar a comercialización dos productos procedentes da pesca local artesanal.
-
Desenrolar novas liñas de productos de calidade diferenciada, investigando novas texturas e presentación para os productos da pesca local, adaptándonos ás novas necesidades de grupos específicos, como a alimentación infantil ou senior, cun elevado valor nutricional e propiedades funcionáis.
Desenrolar tres novas liñas de produto:
-
Alimentación senior / infantil: pratos preparados nutricionalmente máis saudables, naturais e con texturas e sabores adaptadas a cada grupo.
-
Snacks saudables: embutidos “de mar”, mariñados, afumados, croquetas.
-
Produtos de calidade diferenciada: conserva gourmet e ecolóxica
Dirixir o esforzo comercial cara ao canal Retail e grandes superficies, acadando así un maior volume de produción e garantindo a viabilidade do proxecto.
-
A creación de novas estratexias de comercialización dos produtos do mar.
-
Deseño e posta en marcha de novas liñas de produtos transformados do mar, cos peixes procedentes da frota artesanal local:
-
Liña de snacks saudables, conserva afumada e ecolóxica ou embutidos afumados.
-
Liña de produtos alimenticios adaptados á poboación senior e infantil
-
Un proxecto de I+D xunto con diferentes centros tecnolóxicos alimentarios para o deseño de novos produtos
A comercialización dos produtos en locais de restauración comercial de marca propia fóra da Comunidade e ademáis cun canle de vendas e RETAIL.
Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción de mocidade, a través do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
Conseguir a cooperación entre entidades do sector para mellorar a valorización dos recursos pesqueiros a través da promoción comercial e a aposta pola súa calidade diferencial.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)