
O proxecto presentado consiste no acondionamento do Hotel La Marina, co obxectivo de convertelo nun referente enosgastronómico baseado na disciplina da maridaxe cos produtos do mar da Costa da Morte
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Xerar unha actividade turística e de lecer que contribúa a poñer en valor os recursos turísticos da zona.
Unha actividade consumidora dos recursos do mar que incentive o incremento do valor engadido e a innovación na transformación, distribución e comercialización da pesca da zona.
Este obxectivo potencia o desenvolvemento económico mediante a diversificación, o emprendemento, a mellora das oportunidades de traballo e o emprego alternativo ao traballo do mar, potenciando o sector turístico e a diversificación en xeral da actividade produtiva do territorio, tomando a condición mariñeira do mesmo como elemento diferenciador.
Xeración de actividade económica turística.
Xeración de actividade económica pesqueira.
Diversificación da actividades turísticas de lecer.
Promoción e posta en valor dos produtos da comarca.
Divulgación do patrimonio material e inmaterial, gastronómico e cultural.
Promoción das actividades turísticas da zona.
Divulgación e posta en valor do patrimonio enogastronómico da Costa da Morte de Galicia.
Creación de actividades complementarias ligadas ao turismo.
As actividades que se van a desenvolver neste proxecto son: o acondicionamento do hotel e máis do restaurante cafetaría; creación da vinoteca maridaxe, un espazo que divugaltivo que se convertirá nun referente na Costa da Morte tanto pola orixinalidade na prestación de servizos, como pola estética e pola contribución que fai en canto a capacidade dos locais adicados ás diferentes actividades. Todas estas actividades pretenden a seguir unha mesma liña, tanto a nivel de oferta como de servizo, potenciando a imaxe, de maneira que xenere un amabiente moi agradable nas instalacións e nos exteriores,e que esta imaxe intégrese á perfeccción no ESPAZO DE MARIDAXE DA COSTA DA MORTE E DE GALICIA.
Os servizos que se van a prestar serán varios:
-Servizo de aloxamento no Hotel de nova categoría.
-Servizo de almorzos, comidas e bebidad a clientes aloxados.
-Servizo de comidas e bebidas a viaxeiros, visitantes e habitantes do municipio e comarca.
-Servizo de información enogastronómica e de formación en MARIDAXE de VIÑOS E PRODUTOS DO MAR.
-Servizo de venda de produtos gastronómicos galegos de prestixio nos seus diferentes formatos.
-Desenvolvemetno de actividades complementarias ao aloxamento e servizos que axuden a dinamizar a zona, degustacións, presentacións de produtos.....
Obxectivo estratéxico 2. Diversificación Económica
2.3.1.1 Reformas orientadas ao incremento de categoría dos aloxamentos.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)