Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Hotel A Marina e espazo de divulgación enogastronómico da Costa da Morte

O proxecto presentado consiste no acondionamento do Hotel La Marina, co obxectivo de convertelo  nun referente enosgastronómico baseado na disciplina da maridaxe cos produtos do mar da Costa da Morte

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Marina´s Family
Datos de interese: 
www.hotellamarina.com
Perfil empresarial: 
Persoa xurídica
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 24 de maio pola que se es establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas a proxectos ao amparo das estratexias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobados aos grupos de acción local do sector pesqueiro
Convocatoria - ano: 
2018
Data de aprobación: 
10/08/2018
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
7
Anualidades: 
2018
Data fin de execución: 
31/10/2018
Ámbito de aplicación: 

Concello de Cee

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
380.850,00
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
328.544,00
Total axuda pública aprobada (€): 
127.475,07
% Subvención: 
38,8
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
108.353,80
FEMP (%): 
85
CA (€): 
19.121,27
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
4
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Xerar unha actividade turística e de lecer que contribúa a poñer en valor os recursos turísticos da zona.

Unha actividade consumidora dos recursos do mar que incentive o incremento do valor engadido e a innovación na transformación, distribución e comercialización da pesca da zona.

Este obxectivo potencia o desenvolvemento económico mediante a diversificación, o emprendemento, a mellora das oportunidades de traballo e o emprego alternativo ao traballo do mar, potenciando o sector turístico e a diversificación en xeral da actividade produtiva do territorio, tomando a condición mariñeira do mesmo como elemento diferenciador.

 

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Xeración de actividade económica turística.

Xeración de actividade económica pesqueira.

Diversificación da actividades turísticas de lecer.

Promoción e posta en valor dos produtos da comarca.

Divulgación do patrimonio material e inmaterial, gastronómico e cultural.

Promoción das actividades turísticas da zona.

Divulgación e posta en valor do patrimonio enogastronómico da Costa da Morte de Galicia.

Creación de actividades complementarias ligadas ao turismo.
 

Principais actividades do proxecto: 

As actividades que se van a desenvolver neste proxecto son: o acondicionamento do hotel e máis do restaurante cafetaría; creación da vinoteca maridaxe, un espazo que divugaltivo que se convertirá nun referente na Costa da Morte tanto pola orixinalidade na prestación de servizos, como pola estética e pola contribución que fai en canto a capacidade dos locais adicados ás diferentes actividades. Todas estas actividades pretenden a seguir unha mesma liña, tanto a nivel de oferta como de servizo, potenciando a imaxe, de maneira que xenere un amabiente moi agradable nas instalacións e nos exteriores,e que esta imaxe intégrese á perfeccción no ESPAZO DE MARIDAXE DA COSTA DA MORTE E DE GALICIA.

Os servizos que se van a prestar serán varios:

-Servizo de aloxamento no Hotel de nova categoría.

-Servizo de almorzos, comidas e bebidad a clientes aloxados.

-Servizo de comidas e bebidas a viaxeiros, visitantes e habitantes do municipio e comarca.

-Servizo de información enogastronómica e de formación en MARIDAXE de VIÑOS E PRODUTOS DO MAR.

-Servizo de venda de produtos gastronómicos galegos de prestixio nos seus diferentes formatos.

-Desenvolvemetno de actividades complementarias ao aloxamento e servizos que axuden a dinamizar a zona, degustacións, presentacións de produtos.....

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Obxectivo estratéxico 2. Diversificación Económica

Obxectivo específico da EDLP: 

2.3.1.1 Reformas orientadas ao incremento de categoría dos aloxamentos.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)