
Este proxecto baséase na ampliación de mercado de Establecimientos Tenreiro. Para isto, vaise a realizar una páxina web, redes sociais e emprego de whatsapp, o que permitirá chegar a un maior número de posibles clientes, intentando acadar un ámbito nacional.
Ademáis, tamén se vai realizar a compra dunha furgoneta que permitirá o reparto da mercancía a domicilio, isto tamén é importante para a comercialización local e o aumento de consumo de peixe.
Para consolidar a marca, colocaranse vinilos identificativos nos escaparates do establecemento e na furgoneta.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
O obxectivo do proxecto e a mellora da comercialización e distribución do producto mediante o servizo a domicilio, así como a divulgación dos servizos e productos a través da páxina web e os carteis identificativos nos escaparates do local e a furgoneta.
Crecemento da empresa para facer chegar ao cliente final o producto facendo que se incremente o consumo de peixe.
Crecemento da empresa de venta de peixe ao por menor, comercialización de ditos productos e posta en marcha do servizo de distribución de peixe a domicilio dos clientes.
Crecemento da empresa para facer chegar ao cliente o producto final, conseguindo que se incremente o consumo de peixe.
Consolidar a marca no mercado.
As principais actividades que se van a levar a cabo neste proxecto son as seguintes: compra dunha furgoneta isoterma, deseño da páxina web, implantación de carteis identificativos no escaparate do local comercial e da furgoneta.
Obxectivo estratéxico 1: Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da xuventude, en especial a través do aumento de valor añadido dos productos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en tódalas fases de cadena de subministro dos productos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o emprego eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
Obxectivo específico 1.1: Consolidar ao final do período de programación da cadena de valor do sector pesqueiro local.
Liña de actuación 1.1.2: Apostar por un modelo de innovación na comercialización dos productos pesqueiros locais.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)