Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Mellora da actividade de venta de peixe e ampliación de mercado de Establecementos Tenreiro

Este proxecto baséase na ampliación de mercado de Establecimientos Tenreiro. Para isto, vaise a realizar una páxina web, redes sociais e emprego de whatsapp, o que permitirá chegar a un maior número de posibles clientes, intentando acadar un ámbito nacional. 

Ademáis, tamén se vai realizar a compra dunha furgoneta que permitirá o reparto da mercancía a domicilio, isto tamén é importante para a comercialización local e o aumento de consumo de peixe. 

Para consolidar a marca, colocaranse vinilos identificativos nos escaparates do establecemento e na furgoneta.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Establecimientos Tenreiro
Datos de interese: 
http://pescaderiatenreiro.es/
Perfil empresarial: 
Empresa privada
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobados para os grupoas de acción local do sector pesqueiro
Convocatoria - ano: 
2021
Data de aprobación: 
10/12/2021
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
1
Anualidades: 
2021
Data fin de execución: 
20/12/2021
Ámbito de aplicación: 

Territorio do GALP Golfo Ártabro Sur e incluso a nivel nacional.

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
28.321,13 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
23.274,89 €
Total axuda pública aprobada (€): 
11.637,44 €
% Subvención: 
50 %
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
9.891,83 €
FEMP (%): 
85
CA (€): 
1.745,62 €
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
0.25
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
0
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

O obxectivo do proxecto e a mellora da comercialización e distribución do producto mediante o servizo a domicilio, así como a divulgación dos servizos e productos a través da páxina web e os carteis identificativos nos escaparates do local e a furgoneta. 

Crecemento da empresa para facer chegar ao cliente final o producto facendo que se incremente o consumo de peixe. 

 

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Crecemento da empresa de venta de peixe ao por menor, comercialización de ditos productos e posta en marcha do servizo de distribución de peixe a domicilio dos clientes. 

Crecemento da empresa para facer chegar ao cliente o producto final, conseguindo que se incremente o consumo de peixe. 

Consolidar a marca no mercado.

Principais actividades do proxecto: 

As principais actividades que se van a levar a cabo neste proxecto son as seguintes: compra dunha furgoneta isoterma, deseño da páxina web, implantación de carteis identificativos no escaparate do local comercial e da furgoneta. 

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Obxectivo estratéxico 1: Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da xuventude, en especial a través do aumento de valor añadido dos productos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en tódalas fases de cadena de subministro dos productos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o emprego eficiente dos recursos biolóxicos mariños. 

Obxectivo específico da EDLP: 

Obxectivo específico 1.1: Consolidar ao final do período de programación da cadena de valor do sector pesqueiro local.

Liña de actuación 1.1.2: Apostar por un modelo de innovación na comercialización dos productos pesqueiros locais.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)