Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Maridar II: Encuentro gastronómico, ocio y turismo "Sabor das Mariñas"

O proxecto consiste na realización dun evento no concello de Sada, onde levará a cabo a maridaxe entre produtos do mar e da terra, propios e autóctonos da comarca das Mariñas. 
Entre as actividades para realizar cabe destacar: expositores ofertando produtos do mar e da terra, charlas formativas e actividades de formación, talleres e a realización de actividades conxuntas con actores do turismo mariñeiro, marítimo e náutico (deportivo e recreativo).
Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Federación de Asociaciones Empresariales As Mariñas
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Federación de Asociacións
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobados para os grupoas de acción local do sector pesqueiro
Convocatoria - ano: 
2020
Data de aprobación: 
20/07/2020
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
9
Anualidades: 
2020
Data fin de execución: 
31/12/2020
Ámbito de aplicación: 

Concello de Sada. O proxecto atraerá xente de toda a comarca de As Mariñas e a súa área de influencia.

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
62.047,50
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
59.441,88
Total axuda pública aprobada (€): 
59.441,88
% Subvención: 
100
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
50.525,60
FEMP (%): 
85
CA (€): 
8.916,28
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
300
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 
Promover a combinación e maridaxe entre gastronomía, lecer e turismo.
A oferta gastronómica está baseada en produtos locais do mar e da terra promovendo os sostibles, os ecolóxicos e pertencentes á Reserva dá Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras  do Mandeo. 
Así mesmo, isto unirase con ofertas marítimas, náuticas e mariñeiras no ámbito do lecer e do turismo. Dando como marco a costa do Golfo Ártabro e permitindo que se poida gozar tanto das súas paisaxes como do seu patrimonio. 
Por conseguinte, o que se busca é axuntar os esforzos de todos os axentes implicados en ambos os sectores e poder realizar unha acción conxunta, onde se poidan obter paquetes de produtos turísticos que posibiliten actividades sostibles, vinculadas ao mundo do mar e aos produtos de calidade e proximidade. 
 
Isto todo conséguese a través de: 
- A Economía do Mar, búscase detectar as empresas e servizos que ofrecen desde o sector tanto pesqueiro e mariñeiro, así como do sector marítimo e náutico tanto de carácter deportivo como recreativo.
- Facilitar a promoción, comercialización e fortalecemento das micro, pequenas e medianas empresas que producen/extraen, transforman e/ou ofrecen os produtos locais tanto do mar como da terra; logrando con iso un desenvolvemento económico local da Comarca das Mariñas, a través do uso de ferramentas de apoio á consolidación dos propios  ofertantes de servizos e de produtos. 
 
Ademais, o proxecto ten como obxectivo a mellora na presentación de servizos con base no mar que se poidan deseñar para colectivos desfavorecidos e á poboación en xeral.
Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 
Os resultados esperados son os seguintes: 
- Ter en conta e mostrar todos os elementos propios do turismo baseado no mar, tales como os produtos especificamente extractivos e de transformación como os servizos de todo tipo.
- Coñecer as características dos produtos e servizos dos  ofertantes, para lograr un estándar de calidade e avaliar a reacción antes a oferta de paquetes turísticos e específicos da comarca.
- Relacionar os  ofertantes cos produtores para realizar ofertas turísticas conxuntas. Isto permitirá crear sinerxias que axudarán ao crecemento e fortalecemento do sector. 
- Facer alianzas colaborativas, nun modelo actual que facilite a unión das empresas instaladas na comarca e que posúan un obxectivo común. 
- Poñer en valor do Golfo Ártabro Sur e todos os produtos e servizos que no ofértanse en referencia ao sector da náutica e do turismo.
- Promover iniciativas que permitan unha mellor promoción de actuacións que melloren a xestión das actividades turísticas. 
- Elaborar unha listaxe o máis completo posible de todos os produtos e servizos que os concellos da Comarca das Mariñas posúe para o seu posterior tratamento como “Sabores dás Mariñas”.
- Promocionar os concellos da comarca
- Fomentar o desenvolvemento económico, tanto polo incremento do consumo que activará o pequeno comercio como a promoción de provedores locais
- Dar a coñecer a cultura e a tradición mariñeira, marítima, náutica, etc. Os labores que desenvolve ese sector; así como potenciar a identificación das actividades lúdicas do mar e dos tipos de peixes e mariscos, a súa elaboración, preparación e propiedades nutricionais.
Principais actividades do proxecto: 
O proxecto constará de varias actividades organizadas en diferentes zonas. 
A estrutura vai ser a seguinte: 
1- Lugar establecido para a colocación dos expositores dos  ofertantes de servizos baseados no mar e os produtos do mar e da terra. Aí poderán mostrar a oferta dos seus servizos, así como dos seus produtos, os cales serán de tipo náutico e marítimo, postos en relación con produtos mariñeiros e agrícolas. Nalgún caso estes últimos poderanse degustar. 
2- Lugar destinado para impartir charlas formativas e encontros, así como actividades de formación. No realizaranse: 
- Mesas de traballo sobre “Dinamización do sector mediante modelos colaborativos
- Conferencias maxistrais “Deporte e saúde como turismo especializado”
3- Emprazamento para diferentes talleres
- Talleres de cociña saudable para particulares e institucións
- Talleres de maridaxe: “Descubrindo os sabores da Comarca”
- Show  cooking
- Talleres infantís
4- Actividades de lecer no exterior
5- Outras actividades de acompañamento
Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Obxectivo estratéxico 2. Creación de emprego e oportunidades económicas a través da diversificación da economía local das zonas pesqueiras cara a novas actividades económicas, entre elas as que ofrece o crecemento azul e os sectores marítimos no sentido amplo, favorecendo a formación, a innovación e o fomento de emprego.

Obxectivo específico da EDLP: 

Obxectivo específico 2.1. Identificar ao final de período, ao Golfo Ártabro como un destino turístico de referencia a nivel ambiental, paisaxístico e mariñeiro, dentro do xeodestino Rías Altas. 

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)