Promoción dos produtos da Confraría de Pescadores de Barallobre, a través de diferentes actuacións que se levaran a cabo nas anualidades 2023 e 2024
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Mellorar a comercialización dos produtos da Confraría, apostando pola calidade diferencial.
1. Incremento das ventas dos produtos da confraría.
2. Incremento do coñecemento dos produtos locais e características dos mesmos.
1. Actividades de creación de marca de produto
2.Participación en eventos e feiras gastronómicas
3. Actividades de sensibilización e divulgación dos produtos pesqueiros
Obxectivo 1. Aumento do valor, creación de emprego, valorización e fomento da participación das mulleres, atracción de persoas mozas e promoción da innovación en todas as fases da cadea de produción e subministro dos produtos da pesca e a acuicultura, e a mellora da imaxe destes produtos e a actividade produtiva a nivel local para a súa incorporación á cultura alimentaria do territorio.
1.1. Dotar ao sector pesqueiro de recursos e ferramentas que lle dean máis competitividade e valor ao produto e as profesións relacionadas co mar.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)