Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Promoción dos produtos da Confraría de Pescadores de Barallobre

Promoción dos produtos da Confraría de Pescadores de Barallobre, a través de diferentes actuacións que se levaran a cabo nas anualidades 2023 e 2024

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Confraría de Pescadores de Barallobre
Datos de interese: 
http://www.mariscosdebarallobre.com/sp/tienda/
Perfil empresarial: 
Organización de pescadores
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 14 de setembro de 2023 bases reguladoras concesión axudas proxectos FEMPA 2021-2027
Convocatoria - ano: 
2023
Data de aprobación: 
15/12/2023
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
22
Anualidades: 
3
Data fin de execución: 
31/10/2025
Ámbito de aplicación: 

Fene

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
60.000.-€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
60.000.-€
Total axuda pública aprobada (€): 
60.000.-€
% Subvención: 
100
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
42.000
FEMP (%): 
70
CA (€): 
18.000
CA (%): 
30
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Mellorar a comercialización dos produtos da Confraría, apostando pola calidade diferencial.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

1. Incremento das ventas dos produtos da confraría.

2. Incremento do coñecemento  dos produtos locais e características dos mesmos. 

3. Acadar unha marca diferencial de produto 
Principais actividades do proxecto: 

1. Actividades de creación de marca de produto

2.Participación en eventos e feiras gastronómicas

3. Actividades de sensibilización e divulgación dos produtos pesqueiros

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Obxectivo 1. Aumento do valor, creación de emprego, valorización e fomento da participación das mulleres, atracción de persoas mozas e promoción da innovación en todas as fases da cadea de produción e subministro dos produtos da pesca e a acuicultura, e a mellora da imaxe destes produtos e a actividade produtiva a nivel local para a súa incorporación á cultura alimentaria do territorio.

Obxectivo específico da EDLP: 

1.1. Dotar ao sector pesqueiro de recursos e ferramentas que lle dean máis competitividade e valor ao produto e as profesións relacionadas co mar.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)