Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Sabor A Mar con R


SABOR a MAR con R, recoge las tres R de la economía circular además de hacer referencia al período estacional comprendido entre septiembre y abril. Se trata de los meses que llevan R, que tradicionalmente le confieren un alto sabor y calidad a los frutos de las frías aguas del Atlántico. Entre las actividades, se crearán una red de establecimientos, base de datos de proveedores y manual revisable, documentación sobre el calendario óptimo de productos del mar, material formativo y didáctico y actividades de difusión, divulgación, comunicación y marketing. 

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
ASOCIACION DE PROFESIONAIS DE TURISMO DA COSTA DA MORTE
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Asociación Sin Ánimo de Lucro
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
ORDE do 12 de febreiro de 2025 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro (GALP)
Convocatoria - ano: 
2025
Data de aprobación: 
31/07/2025
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
24
Anualidades: 
2025-2026-2027
Data fin de execución: 
31/07/2027
Ámbito de aplicación: 

Territorio Galp Costa da Morte

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
97.850,00 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
97.804,52 €
Total axuda pública aprobada (€): 
85.706,10 €
% Subvención: 
87,6
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
59.994,27 €
FEMP (%): 
70
CA (€): 
25.711,83 €
CA (%): 
30
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Permitir una economía azul sostenible y fomentar el desarrollo de la comunidad marinera, suministrando alianzas empresariales e institucionales, de cara a idear propuestas gastronómicas y experienciais en el marco de los productos turísticos del territorio.
Promover la sostenibilidad ambiental en el marco de la política pesquería común y la legislación ambiental, a través de la formación, la concienciación, la creación de oportunidades y la demostración de la viabilidad de alianzas entre la comunidad marinera y el tejido empresarial del territorio, en el marco de las políticas locales, autonómicas, estatales y comunitarias.


Aumentar el valor de la producción local y crear oportunidades para reconocer el papel de la mujer, atraer a la juventud y promover la innovación. 
Contribuir a la diversificación de la economía y aprovechar el patrimonio natural y cultural.
Reforzar el papel de la comunidad marinera y en la gobernanza (confrarias, empresariado, expertos,ayuntamientos)

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Creación de una red de empresas que participen en  ofertas en el territorio vinculadas a los recursos del mar y a la comunidad marinera, con un MANUAL para la red, que recoja sus compromisos.
Base de datos de proveedores de productos y servicios del mar y Calendario óptimo de consumo.
Eventos y jornadas de sensibilización (empresarial, social) de la Costa da Morte sobre: aumento del valor de los productos del mar y sus oportunidades; valorización y fomento de la participación de la mujer; economía azul (diversificación económica); patrimonio ambiental y mitigación del cambio climático; bienestar social y patrimonio cultural (pesquero, acuícola, marítimo); refuerzo del papel de la comunidad pesquera en el desarrollo local; gestión de destinos
Manuales formativos descargables: FORMACIÓN CON R DE MAR 
Plan Comunicación: campañas temáticas offline, on line; Web y RRSS, famtrip y merchandising (sostenible; con artesanos)
Red de agentes del territorio
Promoción de productos turísticos

 

Principais actividades do proxecto: 

 Entre las actividades, se crearán una red de establecimientos, base de datos de proveedores y manual revisable, documentación sobre el calendario óptimo de productos del mar, material formativo y didáctico y actividades de difusión, divulgación, comunicación y marketing. 

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

OBJETIVO 2 Fomento de la economía azul en las zonas pesqueras y acuícolas mediante lo apoyo la diversificación dentro y fuera del sector de la pesca comercial, el aprendizaje permanente y la creación de empleo en las zonas pesqueras y acuícolas

Obxectivo específico da EDLP: 

2.1. Colaboración con otras actividades vinculadas a la economía azul para el desarrollo sostenible del sector pesquero

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)