
O proxecto consiste na apertura e modernización dunha nova peixería (no Mercado de Elviña, A Coruña) coa introducción dunha innovadora proposta de comercialización dos peixes e maríscos da zona.
Cunhas innovadoras intalacións cara o público, para que o peixe e o marisco amosar a súa magnífica presenza. Os mostradores serán conforme a normativa e a lexislación vixente e serán de aceiro inoxidable con metracrilato azul e contarán cun moderno sistema de desxeo baseado en tubos perforados con válvulas.
O máis innovador será que a peixería contará cunha máquina expendedora de peixe e marisco fresco envasado ao vacio, refrixerada que é a primeira que se instala con estas características en Galicia. A innovación consiste tanto na presentación e comercialización dos produtos como no xeito de preparalos, adecuados ás novas esixencias do mercado e ao xeito de mercalas.
Tamén integra este proxecto, unha moderna máquina de "pelado" mecanizado de peixe que axudara aforrar tempo nas preparación do peixe, e dúas básculas electrónicas coas súas respectivas etiquedadoras que mellorarán a información cara o consumidor e avanzar na trazabilidade e unha páxina web para publicitarse e venda on line e vía telefonica
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
1UTA novo emprego de muller entre <35>30 Anos.
1 UTA emprego mantido de muller
1 novo negocio creado
1 proxectos de diversificación das actividades económicas
1 proxecto promovidos por mulleres
variación do beneficio neto (non reducidos por xuros e impostos) antes da operación e cando se materialice 25 Miles de €
Obxectivo Estratéxico 1 Mellora da competividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción de mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministros dos produtos pesqueiros ; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
Obxectivo espacífico1.1 Consolidar ao final do período de programación a cadea de valor do sector pesqueiros locais.
Liñas de actuación 1.1.2 Apostar por um modelo innovador na comercialización dos produtos pesqueiros locais.
Promoción de iniciativas innovadoras e modernizadoras para a comercialización dos produtos pesqueiros, adáptandoas á realidade social: vivvendas unifamiliares, produtos precociñados, elaboración novidosas, envasados, etiquetados, etc.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)