
Comercialización de choco coa marca de "choco de Redondela".Para comercialización do produto contaremos cun/cunha axente comercial, o obxetivo principal do mesmo, será actuar como vendedor principal do produto, sendo o noso representante fronte a os usuarios finais, dará a coñecer o Choco de Redondela entre os distribuidores minoristas, hostaleiros/as (grupo Nove entre otros), panaderías, pescaderías de Vigo e mercados, etc... que serán os que fagan chegar o noso produto a consumidor final. Esta vía será utilizada para chegar a aqueles/as usuarios/as que non se poder acercar aos nosos locais para realizar a compra directamente la lonxa.
Por outro lado, habrá unha persoa encargada de dar soporte a este comercial, concertando citas y preparando ofertas personalizadas segundo o compromiso de compra de cada un deles, ademais de preparar os contidos para a paxina web e poñer en marcha a tenda on line e as redes sociais.
Na confraría necesitaran un equipo informático para a preparación das mostras que se lle entregaran gratuitamente a os posibles cliente distribuidores, que poderán comprobar de este xeito as bondades do noso produto e a maneira e transporte e presentación do mesmo. Para isto, se require contar con as caixas para o seu embalaxe e o etiquetado do produto e as caixas con a súa etiquetado correspondente tanto exterior como interior, podendo así ter claro en todo momento da trazabilidade do mesmo
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Modernizar o proceso de comercialización do choco de Redondela. Intenta dar visibilidade o distintivo de calidade Choco de Redondela, incrementado así o valor engadido do produto. Innovación das fases da cadea de subministro buscando novos clientes/as para a realización de una venta directa “do mar o prato” e garantir unha actividade sostible utilizado para o empaquetado do produto empregando bolsas biodegradables para contribuír a protección do medio ambiente. O obxectivo de modernizar a comercialización está directamente relacionado co obxectivo específico do FEMP, na medida en que fomenta o crecemento económico. E a que, ao ser presentado por unha confraría de pescadores, que representa os intereses económicos de armadores de pesca, e de traballadores do sector extractivo, e que procura satisfacer as necesidades e intereses de seus socios, persegue contribuír ao desenvolvemento local, e a cohesión e inclusión social
Darlle ao consumidor/as un maior coñecemento do produto e da súa procedencia e calidade, dado que o choco de esta zona ten un sabor totalmente diferente e menos duro e mais terno. Incrementar a marxe que lle queda o mariñeiro minorando os intermediario/as que interveñen na súa comercialización. Isto tamén permitira acortar tempos que sempre reducen a calidade do producto
Coa promoción da marca “choco de Redondela” pretendemos: - Dar a coñecer o produto - Informar sobre as características do mesmo - Resaltar os principais beneficios ou atributos do produto - Posicionar a marca e lema publicitario - Incentivar, estimular ou motivar a compra ou o uso do noso produto - Incrementar a ventas - Incrementar a afluencia de público a nosa lonxa - Recordar a existencia do produto.
1.- Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creando emprego e atracción de mobilidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
1.1. Introducir procesos innovadores na produción, comercialización e distribución de produtos locais do mar
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)