Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

DISTINTIVO DE CALIDADE CHOCO DE REDONDELA

Comercialización de choco  coa marca de "choco  de Redondela".Para comercialización do produto contaremos cun/cunha axente comercial, o obxetivo principal do mesmo, será actuar como vendedor principal do produto, sendo o noso representante fronte a os usuarios finais, dará a coñecer o Choco de Redondela entre os distribuidores minoristas, hostaleiros/as (grupo Nove entre otros), panaderías, pescaderías de Vigo e mercados, etc... que serán os que fagan chegar o noso produto a consumidor final. Esta vía será utilizada para chegar a aqueles/as usuarios/as que non se poder acercar aos nosos locais para realizar a compra directamente la lonxa.
Por outro lado, habrá unha persoa encargada de dar soporte a este comercial, concertando citas y preparando ofertas personalizadas segundo o compromiso de compra de cada un deles, ademais de preparar os contidos para a paxina web e poñer en marcha a tenda on line e as redes sociais.
Na confraría necesitaran un equipo informático para a preparación das mostras que se lle entregaran gratuitamente a os posibles cliente distribuidores, que poderán comprobar de este xeito as bondades do noso produto e a maneira e transporte e presentación do mesmo. Para isto, se require contar con as caixas para o seu embalaxe e o etiquetado do produto e as caixas con a súa etiquetado correspondente tanto exterior como interior, podendo así ter claro en todo momento da trazabilidade do mesmo

Datos xerais
Acrónimo: 
GALP7-134
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
CONFRARIA DE PESCADORES DE REDONDELA
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
CONFRARIAS DE PESCADORES
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
ORDE do 21 de decembro de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobadas para os grupos de acción local do sector pesqueiro para
Convocatoria - ano: 
2021
Data de aprobación: 
10/08/2021
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
7
Anualidades: 
2021
Data fin de execución: 
31/10/2021
Ámbito de aplicación: 

CONCELLO DE REDONDELA

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
37.121,29€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
30.678,75€
Total axuda pública aprobada (€): 
23.009,06€
% Subvención: 
75%
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
19.557,70€
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
3.451,36€
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Modernizar o proceso de comercialización do choco de Redondela. Intenta dar visibilidade o distintivo de calidade Choco de Redondela, incrementado así o valor engadido do produto. Innovación das fases da cadea de subministro buscando novos clientes/as para a realización de una venta directa “do mar o prato” e garantir unha actividade sostible utilizado para o empaquetado do produto empregando bolsas biodegradables para contribuír a protección do medio ambiente. O obxectivo de modernizar a comercialización está directamente relacionado co obxectivo específico do FEMP, na medida en que fomenta o crecemento económico. E a que, ao ser presentado por unha confraría de pescadores, que representa os intereses económicos de armadores de pesca, e de traballadores do sector extractivo, e que procura satisfacer as necesidades e intereses de seus socios, persegue contribuír ao desenvolvemento local, e a cohesión e inclusión social

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Darlle ao consumidor/as un maior coñecemento do produto e da súa procedencia e calidade, dado que o choco de esta zona ten un sabor totalmente diferente e menos duro e mais terno. Incrementar a marxe que lle queda o mariñeiro minorando os intermediario/as que interveñen na súa comercialización. Isto tamén permitira acortar tempos que sempre reducen a calidade do producto

Principais actividades do proxecto: 

Coa promoción da marca “choco de Redondela” pretendemos: - Dar a coñecer o produto - Informar sobre as características do mesmo - Resaltar os principais beneficios ou atributos do produto - Posicionar a marca e lema publicitario - Incentivar, estimular ou motivar a compra ou o uso do noso produto - Incrementar a ventas - Incrementar a afluencia de público a nosa lonxa - Recordar a existencia do produto.

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

1.- Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creando emprego e atracción de mobilidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.

Obxectivo específico da EDLP: 

1.1. Introducir procesos innovadores na produción, comercialización e distribución de produtos locais do mar

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)