Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Comercialización de novos produtos derivados do percebe

Comercialización de novos produtos derivados do percebe

En Galicia existe unha longa tradición de recollida do percebe, traballo que realizan tanto homes como mulleres, dun produto que se vende exclusivamente fresco, sen ningún tipo de tratamento nin valor engadido. Este proxecto, promovido por percebeiros locais, pretende crear novos produtos derivados do percebe, un dos mariscos máis demandados de España. Entre os novos produtos, atopamos percebe natural enlatado e paté de percebe con algas mariñas. Estes produtos achegan valor engadido ao percebe, especialmente ao de pequeno tamaño, de menor demanda e habitualmente máis barato.

Máis información en: https://webgate.ec.europa.eu/fpfis/cms/farnet/sites/default/files/docume...

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Mar de Silleiro SLT
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
-
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
-
Convocatoria - ano: 
2016
Data de aprobación: 
-
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
15
Anualidades: 
2010-2011
Data fin de execución: 
-
Ámbito de aplicación: 

Ría de Vigo - A Guarda

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
131667
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
91667
Total axuda pública aprobada (€): 
-
% Subvención: 
-
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
45833,50
FEMP (%): 
-
CA (€): 
-
CA (%): 
-
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Desenvolver e lanzar dous novos produtos para o mercado español: percebe natural enlatado e paté de percebe con algas mariñas, usando os percebes de menor valor comercial.
Investigar o potencial de lanzamento destes novos produtos a nivel internacional.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Continuar coa promoción do seu produto a través de sesións de degustación e actividades similares para incrementar as súas vendas directas.

Aumentar os ingresos coa venda de novos produtos. 

Así mesmo, o proxecto tivo un maior impacto na comunidade, ofrecendo máis oportunidades de emprego, contribuíndo ao desenvolvemento da economía local e reforzando a confianza da comunidade no futuro.

Principais actividades do proxecto: 

Lanzamento ao mercado español de dous novos produtos: o percebe natural enlatado e o paté de percebe con algas mariñas. A primeira prioridade foi organizar as instalacións para o enlatado.

Despois de conseguir as instalacións, o proxecto centrouse no marketing e a busca dunha marca comercial. O primeiro paso foi o deseño da marca, os logos e os envases, e rexistrar as marcas para asegurar a súa protección.

O seguinte paso foi crear un sitio web con tenda online (www.mardesilleiro.com).

 

 

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Engadir valor aos produtos pesqueiros

Obxectivo específico da EDLP: 
-
Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)