
O proxecto "Somos Confraría II", pretende ser unha continuación do realizado en 2021, aproveitando o traballo realizado e fortalecendo a organización.
A mellora da comunicación externa e interna son os piares deste proxecto, que pretende dar a coñecer a organización no entorno de Vigo, que ao ser unha cidade de grande dimensión, difumina a presenza da pesca costeira artesanal e do papel da organización que loitan polo sector.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
1. Activar e mellorar as canles de comunicación cos axentes compradores de produtos pesqueiros da Confraría de Vigo.
2. Fortalecer, potenciar e promover o consumo local e de proximidade dos produtos pesqueiros da Confraría.
3. Crear a imaxe da Confraría na sociedade viguesa e o seu entorno metropolitano como unha entidade de referencia no sector pesqueiro.
4. Crear dun distintivo para os establecementos de restauración que compren na Lonxa de Canido.
5. Promover o coidado do medio ambiente, as prácticas de reciclaxe e a economía circular.
6. Xerar sinerxias con outros axentes que teñan presenza no territorio.
7. Promover o consumo responsable de alimentos saudables, sostibles e procedentes da pesca artesanal.
8. Mellorar a imaxe dos produtos e do sector do mar trasladando información do valor e da orixe local dos produtos pesqueiros para a súa incorporación á cultura alimentaria do territorio.
9. Crear un posto de traballo técnico que poida implantar o presente proxecto.
1. Fortalecer a organización de maneira interna, facendo que os  socios e socias sintan orgullo de pertencer á Confraría de Vigo.
2. Dar a coñecer á Confraría de Vigo en Vigo e na súa contorna, sendo ao final do proxecto unha organización de referencia da pesca costeira artesanal.
3. Favorecer que as persoas mozas de Vigo e contorna coñezan a existencia das Confrarías e principalmente da de Vigo, e que vexan no sector unha oportunidade profesional.
4. Fortalecer os vínculos da Confraría con outros axentes sociais e da restauración de Vigo e a súa contorna.
5. Xerar sinerxias que poidan promocionar a pesca costeira artesanal e o marisqueo no noso territorio.
6. Favorecer a contratación dunha persoa.
1. Creación dun posto de traballo vinculado ao proxecto.
2. Compra de un PC compacto.
3. Plan de mellora da comunicación coas persoas socias da confraría.
a. Boletin informativo da confraría.
b. Formación e encontros.
             b.1.Economía circular e residuos mariños.
             b.2.Cambio climático, marisqueo e educación formal.
c. Material publicitario da confraria para socios e socias: Chaveiros flotantes e viseiras para que utilicen os/as socios/as e podan sentir orgullo da pertenza á súa Confraría.
4. Plan de mellora da comunicación externa da confraría.
     a. Activación das páxinas web da confraría, incorporando contidos e aumentando o fluxo de visitas as mesmas. 
     b. Aumento da presenza en redes sociais da confraría e dos seus socios e socias.
     c. Visitas aos centros de ensino do Concello de Vigo.
     d. Panel informativo móbil sobre a instalación aforro enerxético na na Lonxa de Canido.
5. Creación de un distintivo dos productos da Lonxa de Canido.
Obxectivo estratéxico 1: Aumento do valor, creación de emprego, valoración e fomento da participación das mulleres, atracción de persoas mozas e promoción da innovación en todas as fases da cadea de produción
e subministración dos produtos da pesca e da acuicultura, e mellora da imaxe destes produtos e a actividade produtiva a nivel local para a súa incorporación á cultura alimentaria do territorio
Obxectivo específico 1.3.: Promover o consumo dos produtos da pesca artesanal, o marisqueo e a acuicultura e a súa actividade produtiva.
Actuación 1.3.1.: Campañas de difusión dos valores e sistemas de xestión sostibles da pesca costeira artesanal destinada á sociedade en xeral.
Obxectivo específico 1.2.: Promover a incorporación da muller en oficios e postos nos que estea subrepresentada no sector da pesca artesanal, o marisqueo e a acuicultura, así como a incorporación das persoas mozas ao sector marítimo-pesqueiro.
Actuación 1.2.1.: Información e talleres de orientación laboral para a incorporación das persoas mozas ao sector marítimo-pesqueiro e actividades vinculadas.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)


