Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

COMERCIALIZADORA DE PRODUCTOS ARTESANALES ABUELO LELO (GALP 6 - 063)

O proxecto consiste na posta en marcha dunha nova actividade comercializadora de produtos artesanales elaborados principalmente nas Rías Baixas a través dunha páxina web especializada e mediante tecnoloxías TICs. Así mesmo se pretende crear unha marca comercial propia denominada “Abuelo Lelo” para a comercialización de ditos produtos.

 
Datos xerais
Acrónimo: 
Comercializadora de productos artesanais Abuelo Lelo
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
GRUPO EMPRESARIAL OTERO FREIRE S. L.
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Sociedade limitada
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 24 de maio de 2016 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participativo (EDLP), aprobadas aos grupos de acción local do sector pesqueiro para o desen
Convocatoria - ano: 
2017
Data de aprobación: 
09/08/2017
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
2,5
Anualidades: 
2017
Data fin de execución: 
31/10/2017
Ámbito de aplicación: 

Concello de Pontevedra

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
71.995,00 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
32.300 €
Total axuda pública aprobada (€): 
12.920 €
% Subvención: 
40 %
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
10.982,00
FEMP (%): 
85 %
CA (€): 
1.938,00
CA (%): 
15 %
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
1
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

O obxectivo xeral do proxecto consiste na posta en marcha dunha actividade de comercialización de produtos artesanais elaborados, principalmente, nas Rías Baixas en formato conserva con o apoio dunha tenda online para a súa comercialización.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Ante a crecente demanda de produto enlatado e o aumento do valor comercial dos produtos artesanais, a execución do presente proxecto de inversión permitirá satisfacer a demanda especializada do mercado, asi mesmo, poñerá en valor o produto artesanal local e ofrecerá un novo formato de comercialización que conta con cada vez maior aceptación.

En definitiva, trátase de dotar das ferramentas comercializadoras, como a realización dunha páxina web, un estudo de viabilidad, etc. a unha actividade comercializadora para un produto cuxa demanda vai en aumento progresivamente.

 
Principais actividades do proxecto: 

Para a posta en marcha do proxecto realizaranse os seguintes servizos:

 1. Estudo de mercado: Análisis da situcación actual, competencia e plan de penetración no mercado. Estudo de debilidades, amenazas, fortalezas e oportunidades. Implantación de obxectivos, metas e desenvolvemento de tácticas para a súa consecución.

2. Estudo de márketing e publicidade: Deseño e creación dun portafolio de marketing empresarial. Deseño de logo coortporativo para a marca “Abuelo Lelo”. Desenvolvemento de packaing e envase de os diferentes formatos e creación de base gráfica para todas as liñas comerciais. Adaptación da imaxen coorporativa para as diferentes plataformas TIC’s. Deseño da campaña de lanzamento de produto. Rexistro de imaxes e deseños.

3. Deseño e creación de tenda online: Deseño da páxina web corporativa, xestor de contidos e tenda inline para a comercialización de produtos “Abuelo Lelo”. Adquisición do dominio e hosting, deseño e implementación da páxina web, tenda online e pasarela de pago. Integración de redes sociais e parametrización de Facebook e Twitter.

4. Software de xestión: Software de xestión RP ICG Manager para xestión integral empresarial e módulo de enlace de software RP con tenda online ICG Commercer.

 

A adquisición de todos estes servizos permitirán a posta en funcionamento da actividade comercial cunha base sólida de coñecemento de mercado, un estudo profundo de público obxectivo e un desenvolvemento de marca que permitirán afrontar con maior probabilidade de éxito a implantación comercial pretendida.

 
Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

1. Aumentar o valor, a creación de emprego, a atracción da mocidade e promoción da innovación e do coñecemento en todas as fases da cadea de subministro dos produtos da pesca e da acuicultura.

Obxectivo específico da EDLP: 

1.2.1. Mellora da gobernanza sectorial, fomento de novos modelos de organización das estruturas asociativas e cooperativas e estímulo de novos modelos de negocio.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)