O Luisa III foi construído en 1980 por un particular para uso recreativo. O barco construíuse seguindo a tipoloxía tradicional dos típicos barcos de transporte costeiro das Rías Baixas, os galeóns.
Despois de navegar centos de millas, comezou a desvanecerse ancorado no peirao de Marín. O seu propietario antes de que se perdese o barco cedeullo ao AVV Boureante, que se encargou da súa restauración. Unha vez finalizada a restauración, o Luisa volveu ao mar en 1997.
Durante moito tempo foi o meirande dos barcos da flota tradicional galega, sendo bandeira de Poio nas concentracións e Encontros de Barcos tradicionais por toda Galicia.
Dende o ano 2001 o CM A Reiboa encárgase do mantemento e navegación do Luisa III, realizando os labores necesarios para mantelo operativo. Ao mesmo tempo, a navegación en embarcacións tradicionais asegura a preservación das técnicas e equipos necesarios para a navegación.
O paso do tempo está a facer efecto na embarcación, requerindo operacións de mantemento que non están ao alcance do CM A Reiboa, requerindo a intervención dun carpinteiro de ribeira. Tendo en conta a recente declaración como Ben de Interese Cultural as técnicas e coñecementos da construción naval de madeira, as reparacións necesarias por parte de Luisa levaranse a cabo con estas técnicas. O proxecto non só busca ofrecer un aloxamento sinxelo, senón que tamén busca a través do seu establecemento e as súas actividades conseguir que os clientes poidan tomar conciencia da contorna, coñecer e gozar da cultura mariñeira e namorarse do seu produto pesqueiro, aspectos que adoitan quedar sen visibilidade para o turismo convencional.
As reparacións concrétanse na substitución de dous marcos, substitución de gaitas, reparación e revisión dos bancos e construción dun novo mastro. A substitución do mastro implica o desmonte / montaxe das xuntas fixas e de traballo
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Apoyo entidades dedicadas al cuidado y preservación del patrimonio cultural de zonas pesqueras, especialmente vinculadas a la cultura marítima.
La restauración de la embarcación tradicional: Las reparaciones se concretan en la sustitución de dos cuadernas, la sustitución de las gaitas, la reparación y revisión del banco y la construcción de un nuevo mástil. La sustitución del mástil implica el desmontaje / montaje de los eslabones fijos y de trabajo.
Restauración de embarcación tradicional.
Cuidado y protección del patrimonio cultural:
Proteger y potenciar el patrimonio cultural como recurso emblemático de la Ría de Pontevedra, incluido el patrimonio cultural pesquero, acuícola y marítimo.
- Medioambiente.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)