Glamping do mar, S.L. adicarase á prestación de servicios de aloxamento turístico, actividade pioneira na innovación de servizos. Sitúase dentro dos chamados "camping de glamour".
Sexo promotor:
Muller
Home
Home
Idade promotor:
< 40 anos
> 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación:
Sí
Non
Non
Diversificación da actividade pesqueira:
Si
Non
Non
Emprego creado (ETC):
Si
Non
Non
Nº emprego creado (ETC):
2,5
Emprego mantido (ETC):
Si
Non
Non
Nº emprego mantido (ETC):
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron:
-
Principais obxectivos do proxecto:
- Difundir o patrimonio cultural da zona GALP Ría de Vigo – A Guarda
- Posibilitar un turismo ecolóxico onde a sostenibilidade e o bo uso dos recursos sexa unha realidade
- Mellorar o emprego local e as posibilidades tractoras dos diversos axentes
Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto:
- Difusión do patrimonio histórico – cultural da zona GALP 7: mar, gastronomía, actividades pesqueiras
- Creación de dous empregos directos e varios indirectos
Principais actividades do proxecto:
- Aloxamiento en camping con glamour
- Construción e explotación de sete domos singulares, realizados en construcións con forma cúbica, dotados de materiales ecolóxicos, integrados no medio natural, con vistas ao océano Atlántico
Obxectivo estratéxico da EDLP:
Fomento do benestar social e do patrimonio cultural das zonas pesqueiras como elemento para reforzar a identidade territorial, e o patrimonio cultural pesqueiro, acuícola e marítimo
Obxectivo específico da EDLP:
Aumentar a implicación e sensibilización da poboación sobre a importancia do patrimonio pesqueiro da zona
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático:
Si
Non
Non
Igualdade de xénero:
Si
Non
Non
Discriminación:
Si
Non
Non
Favorecer a inclusión social:
Si
Non
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020:
Si
Non
Non
Contribución:
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)