PROVISIÓN PRODUCTOS PESQUEROS S.L.U. promove o presente proxecto para a implantación dunha NOVA LIÑA DE TRANSFORMACIÓN E COMERCIALIZACIÓN DA SARDIÑA PROCEDENTE DA FLOTA PESQUEIRA GALEGA que contribuirá a engadir valor a este peixe azul procedente principalmente da lonxa de Portosin coa finalidade de elaborar conservas e semiconservas baixo una nova marca comercial. Introducindo novas tecnoloxías que aporten valor engadido e realicen un uso eficiente dos recursos mediante avanzados equipos de procesado de alto rendemento e eficiencia enerxética. Os novos produtos a elaborar preténdense comercializar a nivel internacional (EEUU e Canadá) e a nivel nacional e irán dirixidos ao consumidor final.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
a.Diversificar a produción da entidade promotora, orientada ata o de agora o mercado delicatessen hacia o mercado das grandes superficies e restauración.
b.Internacionalizar a comercialización orientando a venda hacia EU e Canadá
c. Mellora da capacidade, competitividade e economía da empresa.
d. Creación de emprego dentro do sector da elaboración de produtos do mar.
e. Mellorar a competitividade e viabilidade da flota pesqueira galega dedicada á captura da sardiña, entre elas, as embarcacións artesanais "ao xeito", pois se fomentará a elaboración e comercialización das súas capturas.
.- Implantar unha nova liña de produción na súa nave industrial para a elaboración de conservas de sardiña enteira en lata de tamaño mediano e semiconservas de sardiña en filetes en bandexas e barquetas termoseladas.
2.- Posicionar esta nova liña de produción nas grandes superficies e restauración e intentar o mesmo tempo a súa comercialización en USA e Canada
3.- Creación dun posto de traballo (1 ETC muller).
1º.- Adquisición do equipamento necesario para a produción :PECHADORA DE LATAS ,
TERMOSELADORA AUTOMÁTICA, AUTOCLAVE ELÉCTRICO. TRANSPALETA ELÉCTRICA.
2º.- Formación para a CERTIFICACIÓN FDA coa finalidade de entrar no mercado de USA e Canadá.
3º.- Deseño de imaxe e marca comercial para as novas conservas de sardiña.
4º.- Participación en FEIRAS e CONGRESOS.
Obxectivo Estratéxico 1. Aumento do valor, creación de emprego, valoración e fomento da participación das mulleres, atracción de persoas mozas e promoción da innovación en todas as fases da cadea de produción e subministración dos produtos da pesca e da acuicultura, e a mellora da imaxe destes produtos e a actividade produtiva a nivel local para a súa incorporación á cultura alimentaria do territorio
1.2.. Creación de valor engadido a través de novos emprendementos na transformación, distribución e comercialización de produtos do mar.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)