Potenciar a competitividade turística dos territorios dos GALPs de forma innovadora, rendible, sustentable e diferenciada, a través da posta en valor da cultura e do patrimonio material e inmaterial, tomando como referencia os naufraxios, o patrimonio cultural somerxido e a gastronomía, que converta a oferta turística destas zonas costeiras nun mercado de emocións singular.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Obxectivo xeral: potenciar de forma innovadora, rendible, sustentable e diferenciada a competitividade turística dos territorios a través da posta en valor da cultura e do patrimonio material e inmaterial, tomando como referencia os naufraxios, o patrimonio cultural somerxido e a gastronomía, que converta a oferta turística destas zonas costeiras nun mercado de emocións singular.
Obxectivos específicos:
-
Promover o desenvolvemento económico, a inclusión social e a creación de emprego no sector turístico.
-
Aproveitar as oportunidades económicas que ofrecer á rede de patrimonio etnográfico, cultural, paisaxístico e ambiental dos territorios utilizando como elemento vertebrador o patrimonio somerxido material e natural dos territorios implicados.
-
Intensificar as relacións ente as poboacións dos tres GALPs a través da cultura, a paisaxe e a gastronomía.
-
Converter os territorios dos GALPs participantes nun referente no ámbito do patrimonio somerxido.
-
1 Paxina web
-
2 Rutas de naufraxios ( COSTA DA MORTE E GOLFO ÁRTABRO)
-
2 Roteiros emocionais
-
1 Folleto- mapa de naufraxios Visitas a web de naufraxios e afundimentos
-
1 Vídeo promocional
-
5 Paneis informativos para centros de buceo
-
1 Catalogo fotográfico
-
Atlas de especies pesqueiras ( 30 unidades)
-
1 Exposición fotografica
-
1 Fam Press
-
1 Foro Temático
-
1 Xornada de presentación dos roteirois emocionais psrs o sector turistico
-
2 Workshops sobre paquetización
-
1 Concurso gastronómico sobre riquezas do noso mar
-
1 Plan de medios
-
Identidade gráfica do proxecto
-
Redes sociais ,300 Seguidores en redes sociais
-
70 participantes a eventos de promoción específicos
-
20 aparicións en medios on line e off line
- 50 Asistentes á xornada de presentación pública de resultados
-
Patrimonio somerxido como recurso turístico, posta en valor das riquezas do mar e dos tesouros do profundo: recopilación de información, catalogación de naufraxios, deseño e planificación de rutas de naufraxios nos 3 territorios, identidade visual, mapas, vídeos promocionais, etc.
-
Promoción e implantación a nivel local do proxecto e creación de oferta turística.
-
Dinamización en medios e presentación pública de resultados.
--
--
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)