O proxecto baséase na creación dun website deseñado como ferramenta fundamental tanto a nivel informátivo como no ámbito promocional onde os usuarios/as poidan acceder interactuando e engadindo contido en vase á súa propia experiencia persoal, con elo perséguese o obxectivo de poñer á disposición das persoas usuarias (turistas, visitantes e profesionais do sector) unha website atractiva, visual, de fácil acceso, participativa, actualizada e adaptada aos tempos en canto a contidos e deseño integral, que permita achegar os contidos aos beneficiarios do efecto rede, que actúe como elemento catalizados da promoción do comercio, a hostelería e servicios que conforman o destino turístico.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
Os principais obxectivos do proxecto son os seguintes:
- Creación, migración e posta en marcha do portal turístico: www.turismosada.gal
- Promoción do destino
- Posta en valor do patrimonio
- Fomento e diversificación dos servizos turísticos
Con todo elos preténdese que o proxecto desenvolva, de maneira íntegra, no marco territorial de Sada ou no seu entorno máis próximo, dentro da ría de Betanzos.
Acercar o patrimonio marítimo-pesqueiro e o coñecemento sobre os servizos turísticos aos veciños e visitantes.
Estructurar a oferta dos servizos turístivos e promover a creación de paquetes turísticos a través das actividades de turismo activo e turismo verde.
Dar difusión á oferta gastronómica de maneira clara e atractiva.
Creación e posta en marcha dun website deseñado como ferramenta fundamental tanto a nivel informativo como no ámbito promocional, donde os usuarios/as poidan acceder interactuando e subindo contidos en base á súa propia experiencia persoal.
Obxectivo estratéxico 2: Creación de emprego e oportunidades económicas a través da diversificación da economía local das zonas pesqueiras cara novas actividades económicas, entre elas as que ofrece o crecemento azul e os sectores marítimos en sentido amplo, favorecendo a formación, a innovación e o fomento de emprego.
Obxectivo específico 2.1: Identificar ao final do período, ao Golfo Ártabro como un destino turístico de referencia a nivel ambiental, paisaxístico e mariñeiro, dentro do xeodestino Rías Altas.
Liña de actuación 2.1.1: Desenvolver un produto turístico diferenciado e competitivo.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)