Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Nova liña de elaborados de pan, empanadas e chocolates con productos del mar

Panadería Patricio é un obrador de pan sito na localidade costeira de Pontedeume, cunha historia de máis de 50 anos. As orixes deste negocio familiar, remóntanse aos muíños de que Ginés Martínez Saura tiña en Xarío, no Concello de Miño, dende antes de 1913. Con este proxecto pon en marcha dúas novas liñas de traballo: unha para produtos de panadería con ingredientes procedentes do mar (tanto pan como empanadas) e outra para chocolates con algas.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Panadería Patricio, S.L.
Datos de interese: 
https://www.facebook.com/pages/Panader%C3%ADa-Patricio/1677334205860699
Perfil empresarial: 
Sociedade limitada
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 27 de decembro de 2021 bases reguladoras concesión axudas proxectos FEMP 2014-2020
Convocatoria - ano: 
2022
Data de aprobación: 
04/07/2022
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
8
Anualidades: 
1
Data fin de execución: 
15/11/2022
Ámbito de aplicación: 

Pontedeume

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
459.020,34
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
291.568,39
Total axuda pública aprobada (€): 
145.784,20
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
123.916,57
FEMP (%): 
85
CA (€): 
21.867,63
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
2
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
13
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Creación dunha nova liña de produtos, consistente en elaborados de pan, empanadas e chocolates con produtos do mar.

Incrementar o valor engadido de determinados produtos pesqueiros como as algas.

Elaborar produtos innovadores e sostibles cos recursos mariños e naturais

Crear emprego estable de calidade

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Panadería Patricio conta cunha nova liña de produtos, consistente en elaborados de pan, empanadas e chocolates con produtos do mar

Incremento do valor engadidos dos produtos pesqueiros e marisqueiros do ámbito territorial

Elaboración de novos produtos innovadores e sostibles con recursos mariños e naturais, como son as algas

Creación e mantemento de emprego

Principais actividades do proxecto: 

Adecuación das instalacións. Instalación mobiliario e novos equipos de traballo para a elaboración de pans e empanadas con algas e outros produtos do mar; así como maquinaria e equipamento para a elaboración de cacao e chocolate con algas.

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Mellora da competividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.

 

Obxectivo específico da EDLP: 

Poñer en marcha fórmulas para incrementar o valor do produto pesqueiro

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)