O proxecto consiste na mellora da comcercialización da lonxa de Portonovo a través dos canais de venda habituais e a través de internet grazas ao uso da plataforma online “www.pescadoartesanal.com”, para a promoción dos produtos pesqueiros capturados pola frota artesanal da confraría de Portonovo. Ademais disto, co fin de promocionar e poñer en valor ao sector pesqueiro artesanal, seu traballo e os produtos pesqueiros que capturan, desenvolveranse actividades de turismo mariñeiro. Ditas actividades consistirán na organización e realización de visitas guiadas á lonxa con posibilidade de visitar o porto, a nave de redeiras, e a praza de abastos. A través de ditas visitas os participantes poderán coñecer, de primeira man, a singularidade do sector pesqueiro artesanal, as artes empregadas e os produtos capturados.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
O obxectivo xeral do proxecto é a mellora da comcercialización da lonxa de Portonovo a través dos canais de venda habituais e a través de internet grazas ao uso da plataforma online “www.pescadoartesanal.com”, para a promoción dos produtos pesqueiros capturados pola frota artesanal da confraría de Portonovo. Ademais disto, co fin de promocionar e poñer en valor ao sector pesqueiro artesanal, seu traballo e os produtos pesqueiros que capturan, desenvolveranse actividades de turismo mariñeiro. Ditas actividades consistirán na organización e realización de visitas guiadas á lonxa con posibilidade de visitar o porto, a nave de redeiras, e a praza de abastos. A través de ditas visitas os participantes poderán coñecer, de primeira man, a singularidade do sector pesqueiro artesanal, as artes empregadas e os produtos capturados.
Co desenvolvemento do proxecto espérase acadar os seguintes resultados:
- Creación dun novo posto de traballo.
- Aumento da trazabilidade mediante o etiquetado individual do produto “PescadeRías, de onde se non?”
- Aumento dos comercializadores e das vendas da lonxa de Portonovo, tanto presenciais como a través de internet, ademais de un aumento do uso da plataforma “pescadoartesanan.com”.
- Promoción e posta en valor do sector pesqueiro artesanal de Portonovo, seus produtos e traballo a través dun turismo mariñeiro sostible.
O proxecto susténtase sobre dous pilares fundamentais: a mellora da trazabilidade e comercialización dos produtos pesqueiros da lonxa de Portonovo, e o uso da lonxa para a posta en marcha de actividades de turismo mariñeiro por parte do sector pesqueiro.
Respecto ao primeiro, para acadar a mellora na trazabilidade e comercialización realizaranse as seguintes actividades:
- Contratación de persoal.
- Adquisición de pistolas de etiquetado para pescado que permitan el aumento de la trazabilidade mediante o etiquetado individual baixo a marca de calidade “PescadeRías, de onde se non?”: Dita marca de calidade é cada vez máis demandada polos comercializadores da lonxa de Portonovo polo que a realización do etiquetado individual axudará a mellora da comercialización.
- Emprego da plataforma “pescadoartesanal.com” para a promoción e venda dos produtos procedentes da pesca artesanal de Portonovo a través de internet: Na actualidade a falta de persoal dificulta o emprego da plataforma, a promoción do seu uso, e a mellora da comercialización e promoción dos produtos da lonxa de Portonovo a través de internet.
- Captación de novos comercializadores: Nos últimos anos a lonxa de Portonovo experimenta unha baixada na comercialización dos seus produtos contra a que quere loitar realizando unha campaña de captación de clientes (empregando os canais habituais o a través de internet co emprego da plataforma de comercialización “pescadoartesana.com”).
Respecto ao segundo, para o uso da lonxa para a posta en marcha de actividades de turismo mariñeiro realizaranse as seguintes actividades:
- Creación dunha páxina web: hoxe en día a promoción dos produtos e servizos realizase, fundamentalmente, a través de internet polo que para poder informar á cidadanía da realización de visitas guiadas á lonxa de Portonvo se implementará unha nova web da confraría. Dita web terá toda a información sobre a confraría e as súas actividades.
- Adquisición de material para a adecuación da lonxa ao turismo mariñeiro: para a realización de visitas guidas, e como método de apoio didáctico, será necesario a adquisición de:
- Unha pantalla na cal se poderá proxectar imaxes antigas da vila e demais material audiovisual sobre a historia da confraría e do sector pesqueiro. Ademais dita pantalla servirá como apoio tanto para a realización de visitas guiadas como para outras actividades promocionais que se realicen na lonxa (actividades dentro da festa da raia, showcookings, reunións informativas sobre pescadoartesanal, etc.).
Vinilos informativos: se decorarán a lonxa con información sobre as especies, vedas/peixe de tempada, tallas mínimas, artes de pesca, etc.
1. Aumentar o valor, a creación de emprego, a atracción da mocidade e a promoción da innovación e do coñecemento en todas as fases da cadea de subministro dos produtos da pesca e da acuicultura. 2. Apoiar á diversificación dentro ou fóra da pesca comercial, apoio ao aprendizaxe permanente, á creación de emprego a á mellora do benestar social na zona costeira. 4. Protexer e poñer en valor o patrimonio cultural como recurso emblemático na Ría de Pontevedra, incluído o patrimonio cultural pesqueiro, acuícola e marítimo. |
1.1. Promover o crecemento económico da Ría de Pontevedra a partir da intensificación dos esforzos na promoción dos produtos, e da mellora de todos os procesos que integran as actividades da cadea de valor, dende a xestión do recurso e a extracción ata a chegada ao consumidor. 2.1. Promover o aproveitamento dos recursos do territorio reforzando a asociación da herdanza do mar coas oportunidades para o turismo, a dinamización da actividade económica, e a cohesión social e territorial. 4.1. Protexer o patrimonio cultural, mellorando a súa identificación e documentación e poñendo en valor os recursos identificados, coa finalidade de reforzar a identidade territorial e o valor da zona costeira |
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)