O proxecto presentado consiste na creación dun espazo onde o usuario poida experimentar diferentes actividades coma o aloxamento, a gastronomía, o lecer, e todo ilo co fío conductor da cultura do sal e das antigas salazóns de Muros. Destacando o novidoso enfoque do proxecto, ao integrar en torno á cultura do sal catro liñas de actividade distintas pero complementadas entre si. Por un lado temos un centro de interpretación (interior e exterior), un hotel de tres estrelas, un espazo terapéutico wellness e unha tenda. Esta proposta vai permitir poder ofertar produtos e servizos a mercados diferentes: visitantes, turistas, clientes locais e tamen colectivos (colexios, asociacións, etc).
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
1. Recuperar o patrimonio material asociado á sal, a través da unidade de negocio centro de interpretación. Haberá unha piscina onde se xerará a nosa propia salmoeira e, dese xeito explicar o proceso de xeración da sal mariña, o noso propio MAR DE SAL. Pero tamén grazas a pías orixinarias tiñamos de antigas salazóns, se recreará o proceso de conservación de alimentos.
2. Poñer en valor o patrimonio inmaterial vinculado á sal e ás antigas salazóns, tamén a través do centro de interpretación ENTREAUGAESAL.
3. Crear unha oferta complementaria aloxativa que permita xerar unha experiencia global, altamente singular e atractiva relacionada coa cultura mariñeira muradana asociada á sal e as antigas salazóns.
4. Crecemento económico e do emprego na zona a través da mellora da competitividade.
5. Crear un modelo de negocio diferenciado na zona, especialmente proclive ao establecemento de sinerxias e á creación de paquetes turísticos con outros negocios (especialmente aloxamento, restauración e actividades de turismo cultural e mariñeiro).
Permite crear emprego asociado ao negocio,incluindo a contratación de mulleres.
Permite recuperar e preservar no tempo a cultura tradicional das salazóns, tan importantes no seu día para o desenvolvemento económico de Muros e o territorio, e tan ligadas ao seu ADN.
Permite entablar sinerxias coa marca Muros, Vila de Auga e Sal, que xerarían beneficio mutuo a nivel de visibilidade e promoción turística.
Permite crear experiencias integrables en proxectos abandeirados por entidades públicas (A Ruta dos Faros, Muros Turismo) e outros proxectos privados.
Entre Auga e Sal é un espazo multiexperiencial que se articula a partires dun edificio centras, diversas unidades divulgativas e tramén unidades aloxativas, un gran espazo exterior, onde se contará cunha piscina onde se xerará salmoira, e pías orixinarias de antigas salazóns, elementos de alto valor etnográfico, disporase tamén dunha antiga despensa onde se conservaban os alimentos en sal, que forma parte actualmente da edificación existente.
A idea de negocio é querer xerar unha experiencia inmersiva coa cultura da sal e das antigas salazóns de Muros, como fío conductor, que sirva de reclamo non só ao visitante, senón tamén ao público local e das proximidades, creando algo totalmente innovador a nivel Galicia, e que se posicione como punto de referencia na Ría de Muros-Noia.
Esta asociación coa sal permitirá a creación de moitas sinerxias (con iniciativas públicas e privadas xa existentes) e axudará decisivamente na estratexia de posicionamento e visibilidade, pola versatilidade deste concepto a efectos márketing.
-Turismo mariñeiro, pola evidente relación co mar e coa vila mariñeira de Muros.
-Turismo cultural, polo potencial que teremos a nivel etnográfico ao contar cos pías de antigas salazóns, e ao recrear procesos de produción da sal e de conservación de alimentos mediante a salazón.
-Salud e wellness, polos tratamentos que se fagan coa sal como elemento diferenciador no espazo wellness. Se producirán tamén sales de baño a partires da propia salmoeira.
-Grupos, polo potencial a efectos divulgativos, pequenos grupos turísticos, grupos escolares, de persoas con diversidade funcional...
A actividade ENTREAUGAESAL consistirá en catro unidades de negocio:
1. Centro de interpretación: espazo expositivo múltiple, no que se explicará todo o proceso de produción e comercialización da sal, os seus diferentes usos e a actividade económica ligada á salazón do peixe.
2. Hotel de tres estrelas: levarase a cabo unha serie de unidades aloxativas con vistas ao mar, onde a sal é a protagonista e o eixo central da temática de cada unidade.
3. Espazo wellness. Que constará de jacuzzi, zona de masaxes, aromaterapia e cromoterapia
4. Tenda: Venda de produtos propios (sal, alimentación, sales de baño, cosméticos derivados da sal, etc) e produtos de artesanía e gastronomía ligados ao mundo da sal.
Obxectivo estratéxico 3. Patrimonio natural e cultural
3.2. Recuperacióon do patrimonio cultural costeiro.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)