Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Mellora da competitividade na cofradía de pescadores San Martín

O que se pretende con este proxecto é, por un lado, mellorar a competitividade das instalacións da Confraría de Pescadores San Martín (lonxa, oficina e peixería) e por outro, poñer en valor tanto o traballo dos/as asociados/as, como dos produtos que se comercializan.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Cofradía de Pescadores San Martín
Datos de interese: 
http://www.cofradiaogrove.es
Perfil empresarial: 
Entidade do sector
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 bases reguladoras concesión axudas proxectos FEMP 2014-2020
Convocatoria - ano: 
2019
Data de aprobación: 
04/09/2019
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
2
Anualidades: 
1
Data fin de execución: 
31/10/2019
Ámbito de aplicación: 

O proxecto levarase a cabo no Grove, pero tamén se verán beneficiados os clientes da entidade que pertenzan a concellos limítrofes, como Meaño, Sanxenxo, Cambados...

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
33.184,41€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
27.425,13€
Total axuda pública aprobada (€): 
27.425,13 €
% Subvención: 
100%
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
23.311,36 €
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
4.113,77€
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
2
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

O obxectivo xeral deste proxecto é mellorar a competitividade do sector pesqueiro, a través da mellora na eficiencia na comercialización das produccións pesqueiras, así como o aumento do valor engadido das produccións pesqueiras grazas as accións promocionais tanto dos produtos do mar, como da posta en valor do traballo de mariñeiros e mariscadoras.

 

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Con este proxecto preténdese:

   - Mellorar a competitividade da Confraría de Pescadores do Grove, coa modernización tanto da peixería da entidade, como das oficinas e a lonxa.

   - Posta en valor dos produtos pesqueiros e marisqueiros.

   - Mellora da eficiencia na comercialización das produccións pesqueiras: accións de marketing, campañas de comercialización e redes sociais, nas que se poñan en valor os produtos do mar, para favorecer a comercialización.

 

Principais actividades do proxecto: 

O proxecto que se pretende levar a cabo inclúe actuacións nos tres locais que posúe a Confraría de Pescadores San Martín: oficinas, lonxa e pescadería.

-  Na lonxa: ampliarase a capacidade de estabulación de crustáceos, incorporándose 3 bisn mais os xa existentes e facer accións promocionais da Centola do Grove.

-  Nas oficinas da entidade: modernizarase os equipos informáticos incorporando un servidor, 1 switch, 2 ordenadores de sobremesa e 1 ordenador portátil.

-  Na pescadería: modernizaranse as instalacións e mellora das condicións de salubridade das mesmas. Por tanto, vanse colocar azulexos nas zonas de traballo, estanterías, instalaránse básculas e equipos informáticos con programas específicos para a venda de peixe, cámaras de vixiancia e porta de acceso ás instalacións. Tamén se farán accións promocionais dos produtos vendidos, por elo, instalarase unha pantalla na que se divulgarán os produtos e faranse folletos.

Coas distintas accións promocionais tamén se porán en valor os produtos pesqueiros.

 

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Mellora da comeptitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade, en especial a través do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros, e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.

Obxectivo específico da EDLP: 

Conseguir a cooperación entre entidades do sector para mellorar a valorización dos recursos pesqueiros a través da promoción comercial e a aposta pola súa calidade diferencial.

 

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)