
O proxecto iníciase coa definición dunha estratexia para a promoción dixital e o deseño da creatividade adecuada para o Mexillón de Galicia, e continúa coa realización dunha campaña de promoción, marketing e información intensiva de Mexillón de Galicia a través dos medios dixitais e con ámbito nacional. Promocionaremos e valorizaremos conxuntamente o mexillón de calidade producido, elaborado, transformado polas diversas empresas locais vinculadas ao Mexillón de Galicia, baixo a marca única e diferencial da DOP, aproveitando así a orixinalidade, autenticidade, calidade e características diferenciadoras dos produtos comerciais amparados.
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
-
Valorizar o Mexillón de Galicia a través da promoción da súa etiqueta, para acadar maior consumo deste produto e así xerar maior riqueza nos seus colectivos, e indirectamente no seu ámbito territorial.
-
Repercutindo positivamente, en paralelo, nos consumidores do mexillón que serán capaces de diferenciar o auténtico Mexillón de Galicia como único produto do mar de calidade diferencial vinculada a orixe existente en España.
-
Incremento na demanda de Mexillón de Galicia, favorecendo a desestacionalización do seu consumo, xa que os consumidores coñecerán os distintos produtos dispoñibles en cada época do ano.
-
Maior coñecemento do Mexillón de Galicia por parte do consumidor: da DOP, da etiqueta, dos produtos, das empresas, e das garantías e características de calidade e orixe dos produtos amparados.
-
Definición dunha estratexia para a promoción dixital e o deseño da creatividade adecuada para o Mexillón de Galicia.
-
Realización dunha campaña de promoción, marketing e información intensiva de Mexillón de Galicia a través dos medios dixitais e con ámbito nacional.
-
Promocionar e valorizar conxuntamente o mexillón de calidade producido, elaborado, transformado polas diversas empresas locais vinculadas ao Mexillón de Galicia, baixo a marca única e diferencial da DOP, aproveitando así a orixinalidade, autenticidade, calidade e características diferenciadoras dos produtos comerciais amparados.
Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción de mocidade, a través do valor engadido dos productos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases da cadea de subministro dos produtos pesqueiros; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.
Conseguir a cooperación entre entidades do sector para mellorar a valorización dos recursos pesqueiros a través da promoción comercial e a aposta pola súa calidade diferencial.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)