Presentación dunha candidatura da Cultura do Marisqueo, que inclúa á Ría de Muros-Noia ante a UNESCO para a súa declaración como Patrimonio Cultural Inmaterial, consonte á Convención de París de 2003
Home
> 40 anos
Non
Non
Non
Non
- Integración da Cultura do Marisqueo da Ria Muros-Noia no Catálogo ou Inventario do Patrimonio Cultural de Galicia.
- Candidatura conxunta ante a UNESCO, xunto con outros territorios ou entidades doutros países para a declaración da cultura do marisqueo como Patrimonio Cultural Inmaterial.
- Investigación cultural do marisqueo na Ría Muros-Noia.
- Aumentar a difusión da cultura do marisqueo da Ría Muros-Noia.
1. Estudos sobre a Cultura do Marisqueo na Ría de Muros-Noia. Cando menos, 2 traballos técnicos, un ligado directamente aos requisitos da candidatura e outro máis completo que permita afondar no coñecemento da temática.
2. Realización dun vídeo e dun catálogo fotográfico atendendo aos requisitos da UNESCO e da Consellería de Cultura para a documentación dos expedientes.
3. Expediente de integración da cultura do marisqueo da Ría Muros-Noia no Catálogo ou Inventario do Patrimonio Cultural de Galicia.
4. Realización dun seminario técnico sobre a cultura do marisqueo na Ría.
5. Creación dun partenariado internacional para a candidatura conxunta ante a UNESCO.
6. Expediente de candidatura da cultura do marisqueo na Ría -conxunta con outras zonas do mundo- a Patrimonio.
7. Realización dun programa de actividades de difusión da cultura do marisqueo no territorio para favorecer o seu coñecemento e posta en valor.
A. ESTRATEXIA DE CANDIDATURAS.
Estas actividades refírense aos trasballos precisos para a realización de candidatura á protección da UNESCO, incluíndo a conformación dun partenariado internacional.
Actividade 1. Informe científico.
Actividade 2. Memoria fotográfica.
Actividade 3. Vídeo documental.
Actividade 4. Estudo multidisciplinar sobre a cultura do marisqueo na Ría Muros-Noia.
Actividade 5. Viaxe de estudo e coordinación do partenario internacional.
B.ESTRATEXIA DE COMUNICACION.
O proxecto en xeral xira arredor da idea de poñer en valor a cultura do marisqueo, polo tanto, alén dos traballo específicos para o seu recoñecemeto internacional, queremos afondar na difusión dos valores do patrimonio cultural cunha estratexia que, ademais, reforce a nivel social a candidatura ante a UNESCO dentro e fora de Galicia. A estratexia de comunicación pretende chegar a distintos tipos de público_
Actividade 6. Seminario técnico.
Actividade 7. Programa cultural.
Actividade 8. Sitio web e redes sociais.
Actividade 9. Comunicación coa prensa.
Actividade 10. Edición de monografía.
C. ESTRATEXIA DE XESTION DO PARTENARIADO.
Actividade 11. Organización de partenariado internacional.
Actividade 12. Asistencias técnicas adicionais.
Obxectivo estratéxico 1. Sector Pesqueiro.
1.3 Empoderamento e autoestima do sector pesqueiro.
Non
Non
Non
Non
Non
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)