Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

A RIA EN VR: NATUREZA EN REALIDADE VIRTUAL E ROTEIROS EN BICI

ELABORACIÓN RUTAS VIRTUAIS E PROGRAMAS DE DIVULGACIÓN.

Deseño dunha aplicación informática de rutas en realidade virtual de diferentes espazos naturais da contorna de Vilagarcía de Arousa para a súa aplicación en centros de ensinanza, turismo e accesibles a persoas con diversidade funcional.  A visita permitirá aos participantes virtuais mergullarse nun percorrido onde atoparán un vídeo explicativo inicial, xunto a unha serie de marcadores que explicaran curiosidades dos sendeiros, como a fauna e a flora, a importancia da formación do litoral, cultura, tradición, pesca, marisqueo, etc.

Unha vez elaboradas as diferentes rutas virtuais preténdese contribuír á conservación e uso sostible destes espazos protexidos e á mellora das aptitudes da súa poboación. Está destinado ao público en xeral (visitantes), persoas con diversidade funcional, centros educativos, etc.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
LUIS ANGEL GÓMEZ SUÁREZ
Datos de interese: 
www.corticata.com
Perfil empresarial: 
ENTIDADE PRIVADA / EMPRESARIO INDIVIDUAL
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 bases reguladoras concesión axudas proxectos FEMP 2014-2020
Convocatoria - ano: 
2021
Data de aprobación: 
02/11/2021
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
4
Anualidades: 
-
Data fin de execución: 
20/12/2021
Ámbito de aplicación: 

VILAGARCÍA DE AROUSA

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
40764,49
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
33689,66
Total axuda pública aprobada (€): 
16844,83
% Subvención: 
50%
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
14318,11
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
2526,72
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
1
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Deseño dunha aplicación informática de rutas en realidade virtual de diferentes espazos naturais da contorna de Vilagarcía de Arousa para a súa aplicación en centros de ensinanza, turismo e accesibles a persoas con diversidade funcional.

Deseño e promoción de roteiros en bicicleta pola contorna de Vilagarcía de Arousa (zonas de costa, monte Xiabre, vía verde, zonas do rural, etc)  para poñer en valor o patrimonio cultural, natural e paisaxístico de Vilagarcía e da súa contorna

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

1.Ser referente dinamizador dos recursos marisqueiros e naturais da zona.

2. Incrementar o turismo mariñeiro e de natureza na localidade de Vilagarcía a través da posibilidade de practicar actividades de lecer.

3. Promocionar actividades deportivas en contacto coa natureza.

4. Ofertar e promocionar actividades turísticas accesibles

5. Emprego de tecnoloxía realidade virtual para o deseño de rutas na natureza.

6. Emprego de bicicletas para a realización de roteiros na natureza.

 
Principais actividades do proxecto: 

RECURSOS PARA O DESENVOLVEMENTO DO PROXECTO.

Remolque.

Para o traslado das bicicletas eléctricas, así como para a utilización no traslado de kaiaks cando se complementen os roteiros en bicicleta coa actividade naútica.

Bicicletas eléctricas.

Para a realización dos roteiros pola via verde e os roteiros de costa e e montaña.

Equipamento informático.

Na elaboración das rutas empregarase o seguinte equipamento:

Matterport PRO2

LEIKA BLK 360

Ubicación GPS

Vistas 360 exteriores.

VR system

HDR

Vista Dollhoouse.

Cámara de video 360.

Para a visualización das imaxes virtuais en 360º é preciso o emprego de dispositivos móbiles interactivos:

Gafas 3D en 360 realidade virtual.

Dispositivos mobiles.

Video en tecnoloxía 360.

Elaboración para a divulgación da experiencia turística de imaxes de temática ambiental, paisaxística, cultural, etc., en tecnoloxía 360º para visualización con dispositivo móbil interactivo e gafas 3D. Os vídeos do Tour virtual disporán de botóns de redes sociais e informativos durante os percorridos e vistas en planta 3D.

Divulgación do proxecto.

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

3. Impulso e aproveitamento do patrimonio ambiental das zonas pesqueiras e acuícolas, incluídas as operacións de mitigación do cambio climático

Obxectivo específico da EDLP: 

3.2. Valorizar os espazos naturais a través dun aproveitamento sostible

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)