Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Seafood Market Mama Celia

O proxecto presentado consiste na creación dun espazo adicado á venda de produto do mar, cun novo concepto de transformación e comercialización en sintonía ás novas tendencias de consumo. Dito proxecto vai potenciar considerablemente a actual actividade do promotor, no sentido que vai a propoñer unha oferta de produto aliñada cos novos hábitos de consumo. Proponéndose dúas liñas diferenciadas: unha sin elaborar (o que viría sendo unha peixería convencional) e outra de produto elaborado (seafood), incorporando dentra desta segunda liña de comercialización, produto para levar (take away) e outro para degustar no propio local.

Todo isto arroupado cunha imaxe e concepto actualizado de comercialización, packaging, venda, presentación, etc.

 

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Manuel Guillermo Cartamil Obelleiro
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Persoa física
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro do 2018 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao abeiro das estratexias de desenvolvemento local participatio (EDLP) aprobadas para os grupos de acción local do sector pesqueiro
Convocatoria - ano: 
2020
Data de aprobación: 
30/07/2020
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
19
Anualidades: 
2020-2021
Data fin de execución: 
30/10/2021
Ámbito de aplicación: 

Fisterra

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
446.029,28
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
388.308,26
Total axuda pública aprobada (€): 
194.154,13€
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
165.031,01
FEMP (%): 
85
CA (€): 
29.123,12
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
4
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
1
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Fomento dun sector pesqueiro sostible ambientalmente, eficiente no uso dos recursos, innovador, competitivo e baseado no coñecemento.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Permite:

-Introducir innovación nos procesos de transformación e comercialización do sector pesqueiro.

-Incrementar a competitividade grazas a efeciencia e innovación no proceso transformador e comercializador do sector pesqueiro.

-Manter e ampliar o emprego asociado ao mar grazas ao incremento do consumo que se deriven da nosa actividade.

-Control de capturas que garantice a sostibilidade da actividade pesqueira.

-Crear unha variada diversificación de actividades: restaurante degustación, punto de información, centro de reservas, tenda onde se poden comercializar produtos de empresas apoiadas previamente polo GALP. Polo tanto, permite potenciar o clube de produto Margalaica.

-Xerar unha actividade de degustación e gastronomía integradas no programa KM0 Margalaica e PescadeRias.

-Servir de apoio á comercialización da oferta doutras entidades privadas (especialmente as apoiadas con recursos do GALP en anos precedentes, e as que se poidan apoiar no futuro).

-Divulgar a oferta de actividades abandeiradas por entidades públicas (A ruta dos faros) ou programas públicos (iniciativa Km0 Margalaica).

Principais actividades do proxecto: 

O proxecto abarca o desenvolvemento de tres actividades de diversificación nunha única unidade de negocio:

1. Tenda polo miudo de peixe e marisco fresco: Peixería.

A venda de produto sen elaborar é unha pata do proxecto, ainda que non a que máis demanda teña, xa que non nos deferenzará en gran medida doutras peixerías xa existentes. Se ben a presentación, a accesibilidade nunha franxa horaria máis ampla, e a variedade e surtido, sexan ventaxas adicionais. Trátase dunha actividade non principal, pero coherente co modelo  de negocio, xa que ao ter a materia prima poderemos facer venda de produto fresco e a presenza visual para o público cara a reforzar a actividade principal.

2. Tenda polo miudo de peixe e marisco transformado e elaborado seafood (opción para levar ou para degustar).

É o eixe principal deste proxecto,a venda de produto de peixería transformado e elaborado, listo para degustar, sen esperas, sen formalidades, sen prezos abusivos, nun ambiente casual, distendido, ameno, cunha presentación diferente, nuns formatos adaptados aos novos tempos e aos novos gustos,e arroupado doutra serie de produtos que incentiven e/ou amenicen o seu consumo. Creando un espazo diferente e unha modalidade de consumo diferente ao existen e coñecido; transformación do produto dun xeito diferente, mais atractivo e buscando sabores actuais; racións individuais, presentadas en formatos de packaging actual, buscando elaboracións sinxeclas de comer, principalmente coas mans.

3. Tenda de produtos relacionados: corner.

Trátase dunha actividade non principal, pero coherente para aportar valor engadido aos clientes das outras liñas de negocio, e para valorizar produtos galegos relacionados co mar e co territorio. Terá formato de corner e estará instalada na parte baixa do local en vitrinas expositivas.

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Obxectivo Estratéxico 1. Sector pesqueiro

Obxectivo específico da EDLP: 

1.1 Fomento dun sector pesqueiro sostible ambientalmente, eficiente no uso dos recursos, innovador, competitivo e baseado no coñecemento.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)