Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

POSICIONAMENTO E TRAZABILIDADE DA COMERCIALIZACIÓN XOUBA DO MAR DE RIANXO

Dende décadas a confraría e o concello de Rianxo veñen traballando conxuntamente na promoción dos produtos do mar de Rianxo e en especial da Xouba mediante eventos que se veñen repetindo ano tras ano. Neste senso, se trata de dar un salto de calidade e se cabe fortalecer aínda mais dita colaboración.

A Confraría e o Concello de Rianxo está apostando pola diferenciación dos seus produtos, e para acadar este obxectivo está a desenvolver un plan para a mellora da comercialización da xouba capturada de xeito artesanal coa arte do xeito. A xouba capturada de xeito artesanal goza dunha gran fama, o que lle confire un potencial comercial moi elevado. Para tratar de mellorar a súa comercialización e mellorar a súa promoción, a Confraría e o Concello de Rianxo buscan a distinción deste produto

Datos xerais
Acrónimo: 
TRAZAMARE
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
COFRADÍA DE RIANXO // CONCELLO DE RIANXO
Datos de interese: 
https://www.lonxasgalegas40.gal/rianxo/es/nosotros https://concelloderianxo.gal/
Perfil empresarial: 
Organización de Pescadores // Entidade pública
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 3 de agosto de 2021 de bases reguladoras concesión axudas proxectos FEMP 2014-2020
Convocatoria - ano: 
2021
Data de aprobación: 
09/12/2021
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
11
Anualidades: 
2021-2022
Data fin de execución: 
30/09/2022
Ámbito de aplicación: 

Concello de Rianxo

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
45.859.00€
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
38.066.95€
Total axuda pública aprobada (€): 
37.953,07€
% Subvención: 
99,7
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
32.260,11€
FEMP (%): 
85%
CA (€): 
5.692,96€
CA (%): 
15%
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
-
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

1.- Creación dunha marca colectiva que diferencie a xouba capturada coa arte do xeito e mellora a súa trazabilidade así como a promoción desta especie coa colaboración entre entidades.

2.- contribuír a mellora dos prezos mediante campañas de promoción

3.- Xestionar e reducir os conflitos, na medida do posible, entre os diversos sectores e actores do proxecto.

4.- Reforzo do papel da comunidades pesqueiras no desenvolvemento local e da comercialización dos recursos pesqueiros, estratexia de mantemento de empregos no sector pesqueiro

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

1.- Incremento do valor engadido do produto obxecto do proxecto repercutindo este  directamente nos produtores de base.

2.- Mellora da trazabilidade

3.- Reforzo da seguridade alimentaria.

4.- Reforzo da competitividade no mercado.

5.- Mellora da calidade da información

6.- Aumenta o compromiso pola sustentabilidade dos pescadores/as e mariscadores/as así como unha maior responsabilidade na xestión e comercialización.

7.- Contribúe a asegurar o relevo xeracional e ao asentamento da poboación no territorio creando riqueza.

8.- afianza a colaboración entre entidades.

Principais actividades do proxecto: 

Para acadar estes obxectivos levaranse a cabo varias accións, que se describen nos seguintes apartados.

• Creación dunha marca colectiva e a súa identidade corporativa.

• Elaboración dun regulamento de usos da marca.

• Implantación do sistema de validación das etiquetas

• Implantación do sistema de comprobación das etiquetas por parte dos consumidores e/ou comerciantes a través da web.

• Implantación do sistema de trazabilidade para o produto en conserva.

· Campaña de promoción mediante cartelería, dípticos

Ditas actividades se van a desenvolver en dúas anualidades 2021 e 2022 correspondendo a Confraría a execución da Marca e ao concello a campaña de promoción desta

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

Otros Cooperación

Obxectivo específico da EDLP: 

Enmárcase nos obxectivos específicos:

5.1.: “Acadar maiores índices de participación e implicación do sector no desenvolvemento sostible da zona costeira”

6.1.: “Incrementar a cooperación entre entidades do territorio e de fóra do territorio do GALP para reforzar a sinerxía e o establecemento de redes, na mellora dos diferentes sectores e no desenvolvemento das zonas pesqueiras

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)