Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Comercialización Pardo

O proxecto consiste en dotar á empresa dunha furgoneta isotermo para transporte de peixes en óptimas condicións de hixiene e frescura, co obxecto de incrementar as vendas e mellorar a calidade do produto, mantendo a cadea de frío desde a lonxa onde se empuxan peixes e mariscos (das situadas na nosa comarca, Celeiro e Burela), ata os seus clientes finais, peixarías e restaurantes, incrementado así a o valor do mesmo e chegando o produto pesqueiro en óptimas condicións de calidade ao seu destino final.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
Pescados Prado, S.L.
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Empresa Privada
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Orde do 21 de decembro de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras para a concesión de axudas para proxectos ao amparo das Estratexias de Desenvolvemento Local Participativo ( EDLP), aprobadas aos Grupos de Acción Local do Sector Pesqueiro para o
Convocatoria - ano: 
2021
Data de aprobación: 
17/06/2021
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
5
Anualidades: 
2021
Data fin de execución: 
31/10/2021
Ámbito de aplicación: 

Cervo (Lugo)
 

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
28.000,00 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
23.140,50 €
Total axuda pública aprobada (€): 
23.140,50 €
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
9.834,71€
FEMP (%): 
85
CA (€): 
1.735,54€
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
1,5
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Dotar dunha maior competitividade á empresa a través dun incremento dos prezos en primeira venda.

Conseguir unha mellora dos procesos da cadea loxística dos produtos locais.

Conseguir un incremento dos prezos aumentando o valor diferencial por ser produto procedente maioritariamente da pesca costeira artesanal.

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Dotar á empresa dunha furgoneta isotermo para o transporte de peixes co obxecto de mantela cadea de frío desde lonxa ata os clientes finais.

Aumentar lle valor dos produtos pesqueiros a través da mellora na rede de distribución.

Mantemento de catro postos de traballo.

Principais actividades do proxecto: 

Adquisición por parte da empresa dunha furgoneta  isotermo para transporte de peixes e  mariscos

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

1.-Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases  da cadea de subministro dos produtos pesqueiros,; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.

Obxectivo específico da EDLP: 

1.1.- Consolidar o posicionamento do produto pesqueiro da Mariña-Ortegal como o eixe central sobre o que se orienta a estratexia.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)