Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Instalación de Viveiro e novas redes de distribución

A empresa, que leva en funcionamento desde 2014 con ampla experiencia laboral dos socios, sempre ligados a empresas exportadoras de produtos pesqueiros solicita dúas furgonetas  isotérmicas con baixa emisión de CO2 para abrir unha dúas novas liñas de comercialización dos produtos pesqueiros, facendo roteiros polo interior da provincia de Lugo, comercializando os produtos polas zonas urbanas e rurais, e así poder chegar o consumidor final directamente, logrando así que se consuman os produtos frescos nas zonas rurais.

Datos xerais
Acrónimo: 
-
Tipo de proxecto: 
Produtivo
Non produtivo
Tipo de proxecto: 
Individual
Conxunto
Cooperación
Datos do promotor
Nome e apelidos / Razón social: 
San Jurgo Blanco, S.L.
Datos de interese: 
-
Perfil empresarial: 
Empresa Privada
Datos do proxecto
Referencia normativa: 
Empresa Privada
Convocatoria - ano: 
2021
Data de aprobación: 
17/06/2021
Prazo de execución
Prazo total (meses): 
1
Anualidades: 
2021
Data fin de execución: 
08/09/2021
Ámbito de aplicación: 

Celeiro-Viveiro (Lugo)
 

Información económica inicial do proxecto
Coste total do proxecto (subvencionable + non subvencionable): 
53.338,00 €
Coste subvencionable do proyecto (inversión pública + inversión privada): 
26.476,92 €
Total axuda pública aprobada (€): 
13.238,46 €
% Subvención: 
50
Reparto de axuda pública aprobada
FEMP (€): 
11.252,69€
FEMP (%): 
85
CA (€): 
1.985,77€
CA (%): 
15
Indicadores
Sexo promotor: 
Muller
Home
Idade promotor: 
< 40 anos
> 40 anos
Negocio de nova creación: 

Non
Diversificación da actividade pesqueira: 
Si
Non
Emprego creado (ETC): 
Si
Non
Nº emprego creado (ETC): 
-
Emprego mantido (ETC): 
Si
Non
Nº emprego mantido (ETC): 
1
Actividades de formación: número de mulleres que participaron: 
-
Estratexia de desenvolvemento local participativa, obxectivos e prioridades dos proxectos
Principais obxectivos do proxecto: 

Diversificar negocio, aumentar especies a comercializar e as condicións do produto no momento da venda.

Abrir novos roteiros de comercialización dos produtos pesqueiros chegando a un maior número de consumidores.

Consolidar a empresa como referente na comercialización de produtos pesqueiros e mariscos locais

Resultados concretos previstos coa implementación do proxecto: 

Incrementar o número de especies a comercializar garantindo frescura do produto.

Chegar a novos clientes interesados en produtos de alta calidade.

Incrementar o número de clientes tanto en zonas rurais como urbanos levando produtos pesqueiros ao consumidor final.

Redución emisión CO2 menor contaminación atmosférica.

Principais actividades do proxecto: 

Abrir dúas liñas dúas novas liñas de comercialización coa compra de dúas furgonetas isotérmicas para repartición

Obxectivos da EDLP do GALP á que responde
Obxectivo estratéxico da EDLP: 

1.-Mellora da competitividade do sector pesqueiro, creación de emprego e atracción da mocidade, en especial a través do aumento do valor engadido dos produtos pesqueiros, da integración vertical, da innovación en todas as fases  da cadea de subministro dos produtos pesqueiros,; e garantir unha actividade sostible promovendo o uso eficiente dos recursos biolóxicos mariños.

Obxectivo específico da EDLP: 

1.1.- Consolidar o posicionamento do produto pesqueiro da Mariña-Ortegal como o eixe central sobre o que se orienta a estratexia.

Principios horizontais
Desenvolvemento sostible: Medioambiente e cambio climático: 
Si
Non
Promoción da igualdade e non discriminación
Igualdade de xénero: 
Si
Non
Discriminación: 
Si
Non
Favorecer a inclusión social: 
Si
Non
Contribución aos retos dos GALP cara o 2020: 
Si
Non
Contribución: 
Política pesqueira común
Crecemento azul
Cambio climático e transición enerxética a unha economía de baixas emisións de carbono
Creación de emprego e integración social (mulleres, mozos/as e inclusión social)